Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Nissan Sunnyyn takapöntön lämpösuoja säästö

Aloittaja AnttiJL, elokuu 18, 2011, 19:49:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

AnttiJL

Löytyykö siis säästöpeltinä Nissan Sunnyyn (vm.-90 ga14 koneella) lämpösuojaa takapöntön yläpuolelle?
Yritin klokkenheimin sivuilta etsiä k.o osaa, mutta en sitä sieltä löytänyt...

Kiitoksia taasen vastauksistanne jo etukäteen.
T:Antti

Alppu

Tuskin takapöntön päälle tarvii lämpösuojaa... ?
Säästöpelti ???
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

AnttiJL

Säästöpelti = ulkoisen valmistajan muotoilema alkuperäistä vastaava pelti. Kuuluisin säästöpeltien valmistaja Klokkerholm.
Kts. http://www.klokkerholm.com/xProductCatalogue/productCatalogue.aspx?Group=895482

cedricfan

Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

AnttiJL

Heh ;) siitäkö tuo hassu nimitys on peräisin? Itse olen aina kuullut/lukenut (suomalaisista kirjoista) säästöpelleistä.

Mutta siis tuohon ei saa valmiiksi muotoiltua osaa???

Gorgane

Tuskin saa muualta, kuin ehkä marmoritiskiltä. On kylläkin sellainen osa, että vähän herättää ihmetystä miksi haluat sellaisen sinne laittaa. Itse olen useammasta autosta sen poistanut, koska Suomessa se kerää kaiken paskan pellin päälle ja ruostuttaa sitten pohjaa puhki tai kolisee. Esim. takaveto Corollassa isoin syy varapyöräkotelon puhkiruostumiseen altapäin on kuraa ja suolaa keräävä peräpöntönpelti.

Eipä se silti isoja taitoja vaadi itse pellistä vääntää, ei sen tarvitse olla täsmälleen saman mallinen kuin orkkiksen, kunhan pystyy hyvin paikallaan,