Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

NISSAN P12 2004

Aloittaja h moilanen, maaliskuu 16, 2011, 06:19:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

h moilanen

MULLA NISSAN PRIMERA P12 2004 OTTAA KIROKSIA PAIKALLAAN HIENOSTI MUTTA HETI AJAESSA VETO LOPPUU KUIN SEINÄÄN MASSAMITTARI VAIHDETTU JA YKKÖS HAPPIANTURI NE EI AUTTANUT. POLTTAA TOSI RIKKAALLA ELI SEOKSISSA JOTAIN HÄIKKÄÄ OISKO APUJA ::)

pitkänpäälle

LainaaMULLA NISSAN PRIMERA P12 2004 OTTAA KIROKSIA PAIKALLAAN HIENOSTI MUTTA HETI AJAESSA VETO LOPPUU KUIN SEINÄÄN MASSAMITTARI VAIHDETTU JA YKKÖS HAPPIANTURI NE EI AUTTANUT. POLTTAA TOSI RIKKAALLA ELI SEOKSISSA JOTAIN HÄIKKÄÄ OISKO APUJA ::)


Pakosarjan jälkeen oleva katalysaattori tukossa, minulla oli samat oireet ja kun avasin katin niin oli aivan tukossa. Pora käteen ja sisuskalut pois ja nyt vetää paremmin kuin uutena ja kulutus tippui huomattavasti.

pitkänpäälle

Lisäksi leima paperiin ilman etukattia, tosin 2 lampa-anturin välillä oli liikaa vaihtelua, mut kun kone oli tarpeeksi kuuma niin arvot sallituissa rajoissa :D

h moilanen

koveneeko äänet reilusti ja otitko kaikki sisuskalut pois

M i g i

Lainaakoveneeko äänet reilusti ja otitko kaikki sisuskalut pois
ei vaikuta ääniin ainakaan P11 mallissa..

pitkänpäälle

Lainaakoveneeko äänet reilusti ja otitko kaikki sisuskalut pois

Äänissä ei juuri mitään muutosta, ehkä pakoputkenpäästä kuuluu äänet vähän paremmin. Etukatista otin kaikki pois. Voit tarkistaa silmämääräisesti onko katti tukossa, kun otat pakosarjan irti kannesta. Suojapelti ensiksi, muutamia 10 mm pultteja, sitten lamdan johto ja kannesta 8 kpl:tta 12 mm muttereita irti. Katti on tuettu lohkoon kahdella 12 mm pultilla. Sitten ölypohjan luota laippaliitos irti 2x14mm pultit. Huom. älä laita virtoja päälle kun otat lambdan johdon irti, niin ei syty vikavalo mittariin. Katti on kiinni pakosarjassa muistaakseni 8x12mm pulteilla, kun avaat laipan näät onko katti tukossa, jos on ota pora käteen ja poraa suodatin pois ja putsaa töryt. Jos suodatin näyttää hyvälle, vika on nähtävästi muualla, mut mun katti oli aivan tukossa.

pitkänpäälle

Lainaa

Äänissä ei juuri mitään muutosta, ehkä pakoputkenpäästä kuuluu äänet vähän paremmin. Etukatista otin kaikki pois. Voit tarkistaa silmämääräisesti onko katti tukossa, kun otat pakosarjan irti kannesta. Suojapelti ensiksi, muutamia 10 mm pultteja, sitten lamdan johto ja kannesta 8 kpl:tta 12 mm muttereita irti. Katti on tuettu lohkoon kahdella 12 mm pultilla. Sitten ölypohjan luota laippaliitos irti 2x14mm pultit. Huom. älä laita virtoja päälle kun otat lambdan johdon irti, niin ei syty vikavalo mittariin. Katti on kiinni pakosarjassa muistaakseni 8x12mm pulteilla, kun avaat laipan näät onko katti tukossa, jos on ota pora käteen ja poraa suodatin pois ja putsaa töryt. Jos suodatin näyttää hyvälle, vika on nähtävästi muualla, mut mun katti oli aivan tukossa.

Kerroppa h moilanen oliko neuvoista apua, jos käytät kattia irti.

h moilanen

joo ei ollut katti tukossa vaa niinkin tyhmä vika kuin takavalot hapettuneet kun ne putsas  alko auto pelittää  ;D

max powers

Takavalojen sähköjutut näköjään selittävät kaikki vuoden 2004 Primeran viat... Minullakin sama vika ollut jo kahdesti, neljän vuoden välein; kummallakin kerralla hieman erilaiset mutta samalla tavalla oudot oireet.

pitkänpäälle

Lainaajoo ei ollut katti tukossa vaa niinkin tyhmä vika kuin takavalot hapettuneet kun ne putsas  alko auto pelittää  ;D

Mulla oli joskus automaatti opel astra ja kun rekisterivalon sulake oli palanut niin laatikko ei tominut, kun laitoin uuden sulakkeen ja kilven valo toimi niin samalla alkoi laatikko pelittämään, ihme homma.