Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Primeran jakopää pitää ääntä?

Aloittaja Viikate, maaliskuu 10, 2011, 09:39:16

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Viikate

Elikkäs vm.93 primera 1.6 koneella jakopää ääntää lämpimänä jonkun verran mutta ei jatkuvasti,selviäisikö kyseisestä remontista pelkällä yläketjun ja kiristimen vaihdolla?vai pitääkö hilippeitä vaihtaa enemmänkin. :o

Puusilma

Jos ne ketjut vaihtaa niin ne rattaatkin pitäis sinne vaihtaa kanssa jos hyvin sen meinaa tehdä.

akkuhappo

Tossa toisessa threadissa just joku oli ebaystä tilaamassa koko jakopään hilppeitä, ga16de koneeseen, hintaa tais olla 75e tms ei enää paha raha  :)


Viikate

vaa kui siinä on iso homma alkaa kaikki hilppeet vaihtaa?kannattaako alkaa ensikertalaisena vääntää?

nissan-man

Lainaavaa kui siinä on iso homma alkaa kaikki hilppeet vaihtaa?kannattaako alkaa ensikertalaisena vääntää?
Pakosarja pois, öljypohja pois jne... Kannattaa vaihtaa se yläketjun kiristin,sen vaihtaa vaik motonetin pihalla  8-)  Itellä tosin primera ääntää ku tiisseli joten pittää kaikki rojut vaihtaa kunhan tässä jaksaa. :P
P10 GA16DS