Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

nissan coupe 100nx -91 polttaa sulaketta

Aloittaja hanski65, maaliskuu 02, 2011, 12:57:55

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

hanski65

joo vika on sellainen että kuskinpuolen parkkivalot polttaa sulakkeen heti kun laittaa parkit päälle.Purin rekkarivalot ei mitään happettumaa,olisko joku johto  kaput ja sitä kautta maissa+oikkari.Miten olisi hyvä mitata että selviäis vika.Kokeilin ilman polttimoita rekkarivaloissa,liitin irti peräluukusta(kaikkien takavalojen LH puoli)valot päälle,sulake palaa.Pitääkö purkaa puoliautoo  :-/ :'(
ei voi kauhalla pyytää kun on lusikalla annettu

BA

Eihän ole radioasennuksia tehty hiljattain?

hanski65

Auto on kaverin tyttären käytössä(20v) että täytyy lähteä tutkimaan mitä virityksiä nuoriso on puuhaillut.Ilmoitteln sitten miten äijän kävi. :-[
ei voi kauhalla pyytää kun on lusikalla annettu

BA

#3
Meinasin vaan että auton alkuperäisessä johtosarjassa ei ole radiolle maata, vaan se valojen ollessa pois maalta näyttävä piuha on orkkisradion valaistuksen säätö, eli mittarivalaistuksen piuha johon tulee virta kun valot kytkee=sulake palaa.

Radio kyllä toimii ilman maajohtoa maadoittamalla antennin kauttakin, ainakin jotenkin...


Tyyppivika, tosin tällä kertaa asentajissa. ;D

hanski65

Kiitos vastauksista,jenkkakone asennuksissahan se vika oli.Facebook ryhmän piuhan vedot oli suoraan sanoen merkillisiä  ;D,piuhaa enempi kuin laki sallii,katkottuja teippaamattomia piuhan pätkiä siellä täällä että varmaan menee maihin.Virta oli otettu alkupeäis piuhanipusta eli oikeassa olitte.Ihme ettei ole auto palanut.Kyllähän ton paikalleen äkkiä laittaa,säästät rahaa kun ei tarvi laitettavaksi viedä...oli pojat sanoneet ;DKyllä syö miestä tää nykypäivän nuoriso #!@#¤%!Olinko määkin tommonen.... :-[ :-[
ei voi kauhalla pyytää kun on lusikalla annettu

M i g i

LainaaKiitos vastauksista,jenkkakone asennuksissahan se vika oli.Facebook ryhmän piuhan vedot oli suoraan sanoen merkillisiä  ;D,piuhaa enempi kuin laki sallii,katkottuja teippaamattomia piuhan pätkiä siellä täällä että varmaan menee maihin.Virta oli otettu alkupeäis piuhanipusta eli oikeassa olitte.Ihme ettei ole auto palanut.Kyllähän ton paikalleen äkkiä laittaa,säästät rahaa kun ei tarvi laitettavaksi viedä...oli pojat sanoneet ;DKyllä syö miestä tää nykypäivän nuoriso #!@#¤%!Olinko määkin tommonen.... :-[ :-[

voi voi.. ottaahan ne vissiin 35€ mankan asennuksesta..

mä oon ottanu 10-20€ riippuen naamasta.. noita on tullu laiteltua pennuille aika paljon....

pimeämies

iisalmes yks sähkö liike otti 40e kun vain kahto missä vika kun soitin ei toiminut kaverille olen popin johot vetänyt se kyllä on ollut kaverina on maksanut 50e mulle tai nyt anto mulle sen vanhan auton siitä hyvästä.