Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

X-trail vai ei?

Aloittaja Spoeghe, helmikuu 01, 2011, 22:26:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Spoeghe

Apua  ;D

Haukkukaapa äkkiä vankoin perustein "eks-Railit" maan rakoon ettei pääse vahinko tapahtumaan ja kuskin kankut nouse liian ylös maanpinnasta! Voiskohan tuosta olla sopivasti tilavaa ja mettäänkin menevää 4-henkisen perheen kuljetinta? Useampikin kappale olisi näillä nurkilla näytillä, suomiautoa columbia-paketilla ,tuontiautoa pitkällä kattoluukulla ja freeridenä, 2004-2006 haarukasta, dieselinä tottakai!

Toinen menevä vaihtoehto on pian semmonen, että pihassa ois kaksi Skodaa... :o
JPL-710 -73 ((iki?)projekti)
Mazda 6 2.0TD farkku (rouvan käyttis)
Skodillac Fabia RS 1,9TDI -04 (työmatkayksiö)

AkiH

Ihan hauskoja vehkeitähän ne, mittaristokin keskellä autoa. ;)
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

M i g i

Ei muutaku X-trailia pihaan.. vähiten korjattu täälläpäin merkkiliikkeissä.. Qashqai taas iihan toista maata lue pas**

kaveri ttasen rassailee volkkarilla päivittäin sotkia.. eniten korjattu VAG täälläpäin  :)

Spoeghe

Viis vuotta ja yli 200tkm tyyrännyt tuolla meidän karvalakki-oktaavialla nyt, vähävikasin lisu mitä mulla on alla ollut. Lähinnä ite oon särkeny sillonku jotain on rikki mennyt. Päättäsivät ny vaan vakuutusyhtiössä mitä ne meinaa Almerasta...

KNOCKOUT

Itse ostin juuri 100 000k ajetun, ja täytyy sanoa että tyytyväinen olen ollut!!! 8-)

FinnWolf

Olen kohta vuoden ajellut X-traililla ja olen tykännyt..
pohjaa myöten lumessakin menty..
maantie ajossakin hyvä ihan bluebird tasoa  :D

Mulla on se 2,5 bensa versio...

Spoeghe

Nöf, tarttui sitten vähän pienempi ja vajaavetosempi hallintaan, syökin pikkasen maltillisemmin. Työmatkojakin tulee jo 30tkm/vuosi.

ame

Kohta kuusi vuotta alla diesel x-trail ja ainoastaan kolme pyörän laakeria vaihdettu. Nyt mittarissa 235 000 km ja kulutttaa n. 7l /100 km.Luotettava ja hyvä peli. :)