Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

X-trail vai ei?

Aloittaja Spoeghe, helmikuu 01, 2011, 22:26:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Spoeghe

Apua  ;D

Haukkukaapa äkkiä vankoin perustein "eks-Railit" maan rakoon ettei pääse vahinko tapahtumaan ja kuskin kankut nouse liian ylös maanpinnasta! Voiskohan tuosta olla sopivasti tilavaa ja mettäänkin menevää 4-henkisen perheen kuljetinta? Useampikin kappale olisi näillä nurkilla näytillä, suomiautoa columbia-paketilla ,tuontiautoa pitkällä kattoluukulla ja freeridenä, 2004-2006 haarukasta, dieselinä tottakai!

Toinen menevä vaihtoehto on pian semmonen, että pihassa ois kaksi Skodaa... :o
JPL-710 -73 ((iki?)projekti)
Mazda 6 2.0TD farkku (rouvan käyttis)
Skodillac Fabia RS 1,9TDI -04 (työmatkayksiö)

AkiH

Ihan hauskoja vehkeitähän ne, mittaristokin keskellä autoa. ;)
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

M i g i

Ei muutaku X-trailia pihaan.. vähiten korjattu täälläpäin merkkiliikkeissä.. Qashqai taas iihan toista maata lue pas**

kaveri ttasen rassailee volkkarilla päivittäin sotkia.. eniten korjattu VAG täälläpäin  :)

Spoeghe

Viis vuotta ja yli 200tkm tyyrännyt tuolla meidän karvalakki-oktaavialla nyt, vähävikasin lisu mitä mulla on alla ollut. Lähinnä ite oon särkeny sillonku jotain on rikki mennyt. Päättäsivät ny vaan vakuutusyhtiössä mitä ne meinaa Almerasta...
JPL-710 -73 ((iki?)projekti)
Mazda 6 2.0TD farkku (rouvan käyttis)
Skodillac Fabia RS 1,9TDI -04 (työmatkayksiö)

KNOCKOUT

Itse ostin juuri 100 000k ajetun, ja täytyy sanoa että tyytyväinen olen ollut!!! 8-)

FinnWolf

Olen kohta vuoden ajellut X-traililla ja olen tykännyt..
pohjaa myöten lumessakin menty..
maantie ajossakin hyvä ihan bluebird tasoa  :D

Mulla on se 2,5 bensa versio...

Spoeghe

Nöf, tarttui sitten vähän pienempi ja vajaavetosempi hallintaan, syökin pikkasen maltillisemmin. Työmatkojakin tulee jo 30tkm/vuosi.
JPL-710 -73 ((iki?)projekti)
Mazda 6 2.0TD farkku (rouvan käyttis)
Skodillac Fabia RS 1,9TDI -04 (työmatkayksiö)

ame

Kohta kuusi vuotta alla diesel x-trail ja ainoastaan kolme pyörän laakeria vaihdettu. Nyt mittarissa 235 000 km ja kulutttaa n. 7l /100 km.Luotettava ja hyvä peli. :)