Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Kaasuläpän asentotunnistin

Aloittaja primmu, helmikuu 19, 2011, 17:52:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

primmu

Tapahtui tämmöinen ongelma, kun avasin kaasuläppä tunnistimen ja putsasin sen. Kun sain tämän laitettua takaisin kiinni, kierrokset pomppii.. Tyhjäkäynti vähä hukassa.. Ei tietenkään tullut mieleen merkitä kaasuläpän asentotunnistimen kohtaa, joten varmaan vähän väärässä asennossa nytten. Miten voisin saada sen oikeisiin säätöihin?

Kiitos jo valmiiksi! :)

Elikkä kyseessä Nissan Primera p11 -97