Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Sunnyn näköhäiriö.

Aloittaja Rangerbob, helmikuu 05, 2011, 14:51:07

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Rangerbob

Kyseessä vuoden 1995 sunny 1.4l. Oikeassa etu-umpiossa ei pala ajovalo eikä parkki. Sulakkeet ja piuhat syynätty mutta vikaa ei vain löydy. Voisikohan kyseessä olla esimerkiksi rele? Vai kenties valoviiksi tai virtalukon pohja? Jos jollakulla kokemusta samansuuntaisesta ongelmasta, niin apu olisi erittäin tervetullutta.

Tero-75

#1
Ajovalo ja parkki saavat virtansa aivan eri paikasta, oletko tarkistanut polttimot?
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76

Rangerbob

Juu, polttimot tarkastettu ja varoiksi vielä vaihdettukin.

M i g i

LainaaJuu, polttimot tarkastettu ja varoiksi vielä vaihdettukin.
sulake  :)

KAITSU1

Onhan mittarilla katottu että virtaa tulee? ;)

Snii

Jos sulakkeet ja muut perusjutut oot kattonu, niin omassa sunnyssä oli juurikin saman tapaista vikaa ja johtui valoviiksestä. Että kannattaa siitä ne kontaktipinnat kokeilla putsata.