Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

P10 Weitec alusta

Aloittaja Perunakeisari, helmikuu 02, 2011, 01:25:16

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Perunakeisari

http://kauppa.completos.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=NI147GT

Tuollainen oli -96 P10 2.0 Varaosa-autossa kiinni. Tuossa nyt lukee että "Vain autoihin missä ABS-jarrut"

Esim. Motonetin sivuilla en ainakaan äkkiseltään löytänyt erikseen "ABS-iskareita"   ;D Eli onkohan noissa vain joku anturin kiinnitys tms. erona. Omassa kun ei ABSeja ole niin olisin halukas noista eroavaisuuksista tietämään.

cedricfan

Arvasit ihan oikein sen eron. Mutta ABS-version iskarit sopii myös ABSittomaan, tyhjät korvakkeet ei menoa haittaa.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40