Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Syylärin ilmaus

Aloittaja Pastori, tammikuu 27, 2011, 10:51:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Pastori

Elikä mites sais helpoiten tommosen syylärin ilmattua? On tullu vaihdeltua letkua, vesipumppua ja termaria. Kone käy melko kuumana joten olettaisin että siellä on ilmaa. Koneena on 2.4 L-kone. Pitäis kesällä pystyä ajamaan pari pitkää reissua nii ei viittis hajottaa kantta.
(B310 150Y -81, N10 150A -82, 330 220C -79), S30 240Z -72, 430 280C, Skoda Octavia 1.9TDI -00, VW Transporter -98

eetu

Lämmityslaitteenvipu kuumalle ja käydessä puristelet ala-ylävesiletkuja  ja välillä kaasuttelua.  yks mikä auttaa on että, Saat tuon keulan nostettua korkeammalle niin että ilmat menee väkisin jäähdyttäjään käydessä
100A  8kpl Cedric Y30  -85 Urvan X 2 E24-90-92 Maxima QX x 5 Fairlady Roadster -63  280ZXi S130 -79 240C  230ht coupe -72 430 HT-coupe-80 Almera SR N15-00

Pastori

Pitääpä tesmailla. Nyt onkin nokka sopivasti tönössä kun on muutakin remppaa auton alla.
(B310 150Y -81, N10 150A -82, 330 220C -79), S30 240Z -72, 430 280C, Skoda Octavia 1.9TDI -00, VW Transporter -98