Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Almera N15 Käsijarru ongelma???

Aloittaja hessu, tammikuu 26, 2011, 23:45:16

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

hessu

Käsijarru ei pidä lainkaan oikealla puolen pyörät maassa.. Autossa uudet satulat, palat ja levyt ok.. vaijjerit liikkuu noileesti.Vasen puoli toimii ok.. Oikean puolen mäntä ottaa paloihin ja levyyn kiinni viiden naksun jälkeen (vaijjerissa ei turhia löysiä) mutta sen jälkeen männän puristus voimaa tuntuis loppuvan ja käsijarru linkku kulkeutuu aivan toiseen äärilaitaan, renkasta pystyy pyörittään käsin ja kun käsijarrun vapauttaa jää linkku puoleen väliin jumiin minkä joutuu vasaralla naputtamalla vapauttaa takas lähtökohtaan.. Vasemmalla puolen jarru on jo kiinni ku vetäsee viis naksua ja linkun liikematka on noin 2cm kunnes pysähtyy siihen.(eli tuntus toimivan vasen puoli ok) onko nyt uusikin satula rikki vai mitä neuvoksi?? (kiinan vaihto-osa) männät on ajettu pyörittämällä lähelle paloja ja viiste on palan tapin kohdalla.. käyttöjarru pelaa moitteetta???? :-?