Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

tyhmä kysymys mut kysytään siirto kilvistä

Aloittaja pimeämies, tammikuu 15, 2011, 15:00:26

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pimeämies

joo kysyisin tollaista että kun ois tarkoitus käydä hakemassa kilvetön auto niin eiks siin piä olla verot maksettu että saa siirto kilvet tarviaako siihen muuta?

Wildchild-

Savun hälvennettyä lisäämme syöttöä. Y30 + N12

pimeämies


Nismosti

Väärin, olen useempaan autoon siirtokilpiä hakenut niin ajoneuvon verot pitää olla maksettu!

Jos verovikane auto niin ei saa siirtokilpiä, konttorilta kysytty!
Autot ovat kuin naiset, kummatkin käyttävät lompakkoasi enempi kuin sinä itse!

StanLaurel

LainaaVäärin, olen useempaan autoon siirtokilpiä hakenut niin ajoneuvon verot pitää olla maksettu!

Jos verovikane auto niin ei saa siirtokilpiä, konttorilta kysytty!

Ehkä sellaiseen autoon ei saa siirtolupaa jossa on maksamattomia veroja rästissä, mutta kilvettömään verovelattomaan tietysti saa siirtokilvet, tosin pitää maksaa siirtokilpien voimassaoloajalta verot ja vakuutukset (ellei ole voimassa olevaa vakuutusta) samalla kuin itse siirtolupakin.
413962 ¤ 150151 ¤ 91215 ¤ 25321

nissan-man

LainaaVäärin, olen useempaan autoon siirtokilpiä hakenut niin ajoneuvon verot pitää olla maksettu!

Jos verovikane auto niin ei saa siirtokilpiä, konttorilta kysytty!
Vaikka ois kilvetön auto niin siitä pitää olla verot maksettuna että saa siirtokilvet..
P10 GA16DS

Timppa

tjaa kyllä täälläpäin saa paperittomaan verovelkaiseenkin siirtoluvan :-? tai ainakin ennen on saanu..
Nissan Cedric 2.8 TIC Y30 -86.Datsun 140y B310 -79.Datsun 200L hlc230(TM 13/1980).datsun 720 king cap 4wd+2wdx2
datsun 220c -79&-77 Nissan patrol GR y60 -91 terrano 3.0 2004

OH2KV

Täällä ei saa verovelkaiseen siirtolappuja, tai saa, maksamalla verot.
Wildchildin vastaus oletettavasti ymmärrettiin väärin.
Ei tarvi=Ei tarvita muuta kuin siirtolappuset ajoneuvoon, jossa verot on OK.
Mielestäni sitä ensimmäisessä viestissä kysyttiin, ja Wildchild vastasi.
Mutta aina kannattaa hieman tarkentaa vastaustaan, mikäli haluaa olla varma viestin perillemenosta.
Datsuneita 1977-1979. Ja suomalaisia mopoja liikaa.

pimeämies

ei taijja muualta kun katastus paikalta saaha selville että onks veroja peräs jos ei myyjä tiedä sitä että onks omassa autossaan.olen kerran vain hakenut siirto laput kilvelliseen autoon. siks piti kysyä kun ois kilvetön se auto jonka meinasin hakea. kiitoksia teile  ;D