Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Maxima QX,3.0,V6,XL Business-04MYYD. KORJ. JÄLK.!

Aloittaja Jokinen J, tammikuu 13, 2011, 14:29:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jokinen J

Apua kaivataan kiireisesti! ABS- valo palaa. Vasen taka anturi rikki. Alkuperäisenä maksaa yli 700€, purkamoista ei xxxlöydy. Autosähköstä löytys hintaan +300€. Oisko muita vaihtoehtona olemassa? Oisko joku muu joka sopisi tähän malliin... :-[


KORJAUKSEN JA KATSASTUKSEN JÄLKEEN MYYDÄÄN!!!!

M i g i

LainaaApua kaivataan kiireisesti! ABS- valo palaa. Vasen taka anturi rikki. Alkuperäisenä maksaa yli 700€, purkamoista ei xxxlöydy. Autosähköstä löytys hintaan +300€. Oisko muita vaihtoehtona olemassa? Oisko joku muu joka sopisi tähän malliin... :-[
pyhtään autopurkaamolla kotkassa on 1kpl kolari maxima pihassa...

matti.l

vissiin jo katsottu ettei ole se abs kehä poikki ,aiheuttaa kans valon palamisen.
laurel c31 2.0/nissan vanette 2.3
/ sunny n13/bluebird t12
n14 sunny, jälkikasvun laurel c31 2,8 Turbodiesel.

BA

Tai vaan liitin likainen anturista... ;)

Jokinen J

Katsottu on, vika pitäs todellakin olla anturissa.  Korjaamo "setä" oli irroittanut jonkin liittimen ja kokeillut jollain vehkeellä ettei anturi anna mitään arvoo... Tai jotain sinnepäin... Naismaisesti en aivan muista ja viel vähempi ymmärrän. .. 8-). Johtoa se kyllä tuskin on irroittanut ja katsonut jos se vaiks ois poikki....

Cedricisti

Se on vain ABS anturi, ei mitään suhteellisuusteorian arvuutteluja avaruuden kaareutumisesta negatiiviseen tai positiiviseen jota ei vielä osata laskea ja osoittaa.

Sähköiset ominaisuudet varmasti natsaa monen muun anturin kanssa, fyysinen koko vain on rajoitoituksena, kai sinne jonkun muun anturin voi sovittaa ?

Onko se A33 eli ylivuotinen -04 vai uudempi?
http://www.partsgeek.com/catalog/2004/nissan/maxima/brake/abs_speed_sensor.html

eloz

LainaaSe on vain ABS anturi, ei mitään suhteellisuusteorian arvuutteluja avaruuden kaareutumisesta negatiiviseen tai positiiviseen jota ei vielä osata laskea ja osoittaa.

Sähköiset ominaisuudet varmasti natsaa monen muun anturin kanssa, fyysinen koko vain on rajoitoituksena, kai sinne jonkun muun anturin voi sovittaa ?

Onko se A33 eli ylivuotinen -04 vai uudempi?
http://www.partsgeek.com/catalog/2004/nissan/maxima/brake/abs_speed_sensor.html


Onpas edullinen putiikki, täytyy pitää mielessä jos tarvii joskus Maximaan ABS-antureita  :)
     

Jokinen J

#7
Käyttöönotettu 02.04 tarkottaneeko ylivuotista?!?
Kiitos linkistä! ja mulle kaikki autoon liittyvä on yhtä selkeetä kuin kiinankieli ;) ...

Ei muuten toimita tuo linkissä oleva osia Suomeen tällä hetkellä ... Ainakin niin ymmärsin.  :-?


Kuhan saadaan abs kuntoon, niin laitetaan myyntiin!!!
Kiinnostuneet saapi ottaa yhteyttä! 
Ajettu: 193000

M i g i

pyhtään autopurkaamolta 100% löytyy anturit, lähtivät ehjänä irtikin..

Jokinen J

Lainaapyhtään autopurkaamolta 100% löytyy anturit, lähtivät ehjänä irtikin..

Soitin sinne viime viikolla ja oli mennyt...

M i g i

Lainaa

Soitin sinne viime viikolla ja oli mennyt...
ei.. akseli meni mutta anturit menee takaisin vanhan akselin kera..soitanko mä sun puolesta?

Jokinen J

Lainaa
ei.. akseli meni mutta anturit menee takaisin vanhan akselin kera..soitanko mä sun puolesta?

Kiitos, mutta tuli nyt tilattu ne uutena. Hyvän
"puheen" jälkeen hinta onneksi tippui melkoisesti.   :D

M i g i

Lainaa

Kiitos, mutta tuli nyt tilattu ne uutena. Hyvän
"puheen" jälkeen hinta onneksi tippui melkoisesti.   :D
ok..

Noissa pyhtään omissa oli sellainen juttu että Autoapu haminassa osti sieltä Maximan taka-akselin ja siitä piti palauttaa ABS anturit, melkeen sain 50€ ostettua ne sieltä mutta sitten selvisi että ne pitää palauttaa Pyhtäälle..

M i g i

LainaaHarmi kun ei kerrottu "takaisinpaluusta"....   :-[
No kerroinhan mä eilen  ::)

Jokinen J

Se on nyt myöhästä... En oikein tajunnu et tarvis soittaa sin jokapäivä.
       ;D ;D ;D