Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Primera P12 lisävalot + takakontin valo

Aloittaja JarKorpe, joulukuu 17, 2010, 21:55:40

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

JarKorpe

Pitäis saaha autoon (Primera 2006) asennettua Bilteman lisäkaukovalosarja 421631. Nyt vain pitäisi tietää miten se sinne laitetaan. Helpoin tapahan varmaan on mennä ammattilaisen luo, mutta pihi kun olen ni tekis mieli säästää nekin rahat.

Toinen ongelma on takakontin valo. Kontista löytyy lamppu muttei mitään mistä lampulle saisi virtaa. Onko muilla sama ongelma vai onko piuhat kadonneet jonnekkin entisten hommien aikana. Auto on ostettu käytettynä.

Kiitos mahd. vastauksista jo etua.

Uusi Nissanisti

Osta rele jos ei tullut mukana, ota heräte normipitkistä tai pitemmän kaavan mukaan sulakeboxista tai viiksen johtoliitoksesta, sitten valovirta releen kautta akulta lampuille, helppoa kuin heinänteko?  :D
Voi myös halutessaan laittaa katkaimen herätevirralle kuten sumareissa laitetaan!  8-)

VHi

Juu yleensähän niissä on ohjeet mukana ja Googlellakin löytää varsin helposti asennuskaavioita.

Kyllä ne itsekin asentaa, ei se nopeaa ole eikä käy hetkessä, mutta päivän kun varaa ja rauhassa tekee niin onnistuu. Itse asensin nuo hellat autoni keulaan, ilman aikaisempaa kokemusta, tosin verenperintönä olen saanut varmaankin jonkinlaisen ymmärryksen noista sähköistä (puoli sukua on sähkömiehiä, toinen puoli rakennusmestareita :D)
K10 1.0 GL vm. 85 HTX-586 | Myytyjä: 1 x K11, 6 x K10