Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

p11 vaihteisto ongelma.

Aloittaja hamalainen, marraskuu 23, 2010, 09:46:51

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

hamalainen

pitäisi päästä vaihteisto ongelmasta eroon. aluksi ongelma oli pakissa jolloin vaihdettiin vaihdetanko ja laatikko öljyt uusittiin. öljyn mukana ei tullu mitään ylimäärästä ja öljyt näytti muutenki hyviltä kaikinpuolin. ongelma siirtyi 1,3 ja 5 vaihteen ongelmaks. keppiä ku työntää ylöspäin on liike lyhyempi ja jäykempi ku alespäin ja 3 ja 5 pomppaa joskus pois. rasittava ongelma. liike ylöspäin on todella tahmea ja vaihde menee ikäänkuin vähän vinoon ruksahtaessa sisää. ei varmaan tee hyvää laatikolle pidemmänpäälle ajettaessa jos vaihde ei mene loppuun asti. sillon ku vaihteet ei meinaa mennä ollenkaan auto nytkähtää eteenpäin ja pakkia laittaessa taaksepäin. ihan kuin yrittäisi kahta vaihdetta samaan aikaan. välillä toimii ja välillä ei. eihän sillon voi laatikko olla rikki? kytkin ilmattu ja se muutenki toimii hyvin. ei luista ym.

Tare

Uutta laatikkoa kehiin. Laatikon laakerit ainakin takapäästä on mennyt minkä takia yrittää laittaa paria vaihdetta yhtä aikaa päälle ja todennäköisesti muutkin laalerit ja liuku pinnat jo kuluneet. Vaihda laatikko kunnossa olevaan, ettei käy niinkuin tuolle minun "Kukolle", että on jumissa 5:nen päällä eikä kulkenut omin avuin mihinkään.

Millä koneella sinun P11 on?
Huom. puh. 050-5943260 
"Hubbis KM910RG L26T"

hamalainen

LainaaUutta laatikkoa kehiin. Laatikon laakerit ainakin takapäästä on mennyt minkä takia yrittää laittaa paria vaihdetta yhtä aikaa päälle ja todennäköisesti muutkin laalerit ja liuku pinnat jo kuluneet. Vaihda laatikko kunnossa olevaan, ettei käy niinkuin tuolle minun "Kukolle", että on jumissa 5:nen päällä eikä kulkenut omin avuin mihinkään.

Millä koneella sinun P11 on?

sr20de koneella

Tare

Se ei tuo minun ehjä GA-laatikko sitten käy, vaan luulisin, että romuttamoilta tai foorumissa kirjoittajilta löytyy siihenkin parempi kuntoinen
Huom. puh. 050-5943260 
"Hubbis KM910RG L26T"

hamalainen

jos jollain on tarjota kohtuu hintaista ehjää laatikkoa sr20de koneeseen niin olisin kiitollinen. pk seudulta mielellään.