Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Primera P10 nykimis ongelma

Aloittaja datsunmies87, helmikuu 16, 2010, 01:51:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

datsunmies87

Tervehdys mulla ois tollanen -91 1.6 Primera johon ilmaantui outo vika. Elikkä kun lyöt koneen tulille ja lähdet ajamaan pelaa aivan normaalisti, mutta kun kone on saavuttanut normaalin käyntilämpötilan alkaa röpöttämään ja nykimään. Etenkin kun yrität kiihdyttää tuntuu että auto puutuu täysin ja alkaa nykimään, mutta rauhallisella kiihdytyksellä ja tietyllä kaasupolkimen asennolla ei nyi yhtään. Mistähän tämä voisi johtua?
Niin tyhjäkäynnilläkin kone lämpöisenä kaasutettaessa tuntuu tietyllä kaasupolkimen asennolla kohta jossa kone meinaa puutua ja ei ota kierroksia. Onko kenties vika tossa sähkökaasarissa?
Datsun Cherry 120A GL N10 -80
Datsun Cherry 140A GL N10 -81
Datsun Sunny 140Y GL B310 -79
Datsun/Nissan Sunny 1.5GL B11 Wagon -86
Nissan Primera 2.0SRi P11

Jylppy

L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

M i g i

datsunmies87

Niin voi Mikko olla!! Eniten on meinaan arveltu että vika seossolenoidissa taikka lambdassa

M i g i

LainaaNiin voi Mikko olla!! Eniten on meinaan arveltu että vika seossolenoidissa taikka lambdassa

Lambada helpoin testaa mittaamalla tai vaihtamalla.. mulla on jossain pari lambdaa joita  voi testaa..

nyppääs lambdan piuha irti ja kato mitä tekee.. yks konsti.. mitsussa oli lambda vika joka selvis ku otti johdon irti...

Alppu

Lainaa

Lambada helpoin testaa mittaamalla tai vaihtamalla.. mulla on jossain pari lambdaa joita  voi testaa..

nyppääs lambdan piuha irti ja kato mitä tekee.. yks konsti.. mitsussa oli lambda vika joka selvis ku otti johdon irti...

Mitenkä jos lambda piuhan nyppäsee irti, meneekö varaohjelmalle ja mittaritauluun syttyy häiriövalo? Vaikuttaako ajamiseen? Mitä katti tykkää jos ajaa pidemmän matkaa johto irrotettuna?
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

M i g i

Lainaa

Mitenkä jos lambda piuhan nyppäsee irti, meneekö varaohjelmalle ja mittaritauluun syttyy häiriövalo? Vaikuttaako ajamiseen? Mitä katti tykkää jos ajaa pidemmän matkaa johto irrotettuna?

Kartalle menee.. muusta en tiedä, mut tarkoitus olikin kokeilla..

datsunmies87

Pitää joku päivä koittaa mitä tapahtuu

jesse

tere!mulla oli samanlainen ongelma ja vika oli moottorin lämpötila anturissa:) sit loppu nykiminen..

Cedricisti

Lainaatere!mulla oli samanlainen ongelma ja vika oli moottorin lämpötila anturissa:) sit loppu nykiminen..
Tämä.
Volvoissa alkaa aloittajan kuvailemat, ihmeelliset viat kun moottorin lämpötila-anturi menee sököksi.