Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Kiinnostaisiko keitään Primeran omistajia?

Aloittaja Perunakeisari, lokakuu 14, 2010, 01:18:26

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Perunakeisari

Olen tässä metsästellyt P10 Primeraan sopivia kirkkaita sivuvilkkuja, mutta suomenmaalta en sellaisia löytänyt.

Ebaystä löysin Briteistä sopivan hintaiset E-hyväksytyt hintaan £9,95, eli n. 13,8€ joka sisältää oranssit polttimot. Postikulut yhdelle parille olisi £2,9 mutta laitoin putiikille kyselyä että minkälaiseen hintaan rahteineen tulisi esim. 5 tai 10 paria.

Lisäksi huomasin, että samassa putiikissa normaalit sekä Iridium sytytystulpat olivat edullisia verrattaen suomen hintoihin.

Hintavertailua:

4kpl NGK BKR5EY Motonet 17,2€ vs 9€ Briteistä
4kpl Vastaava Iridiumtulppa NGK BKR5EIX-11 25€ vs Motonetin vastaavat Densolaiset 4kpl yht. 86€!!

Itse tavarathan ovat keveitä, eli suomen sisällä liikkuisivat maxi-kirjeenä parin euron kulungeilla.

Katsotaan jos muutama kiinnostunut löytyy, niin voisi jonkinlaista kimppaa ajatella.

Tulppia löytyi jos jonkinlaiseen vehkeeseen, sekä kirkkaita sivuvilkkuja ainakin P10, N14, S13, S14 ja S15 taisi olla parit erilaiset ja ovat kaikki samanhintaisia.

Ja kyllä.. olen uusi täällä, mutta palautteita nettikaupoista löytyy samalla nimimerkillä ainakin Huuto.net:istä sekä Muropaketissa on tullut suht. arvokastakin tavaraa myytyä. Eli minkäänlaisesta huijauksesta ei ole kysymys jos epäilyttää.

Jylppy

N14 Sunnyn sivuvilkut saa sovitettua Primeraan - vähän pitää lokasuojan reikää muokata esim. dremelillä. Ja noita kirkkaita N14:n vilkkuja löytyy ainakin Motonetistä hintaan 16€/kpl.

http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=50-9114
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

Perunakeisari

Juu näin luinkin, mutta suolaisen hintaisia mielestäni, kun eivät suoraan sovi ja ovat ilman polttimoitakin. Primeran vilkku on mielestäni paremman mallinenkin. Mielipideasia tietenkin.

Jylppy

Samanlainen tuo vilkku on malliltaan, N14:n versio vaan n. sentin verran pidempi.

Hintahan on aina makuasia.. -Ja jos hyvännäköisen lopputuloksen haluaa, niin nuo oranssit polttimot kannattaa korvata hopeisilla versioilla - maksaa nekin.
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75