Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

P11 kiihdytys onkelma

Aloittaja Manu GTI, lokakuu 04, 2010, 19:51:31

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Manu GTI

elikkäs kun kiekat 4000 niin alkaa miettimää ja sit taas mennää mikähän ongelmana voisi olla?

Perunakeisari

Olisi infoa löytynyt haulla varmasti, mutta kerrotaan nyt kuitenkin, eli ongelma löytyy luultavasti ilmamäärämittarista.

Itsellä juuri samat oireet, eli "hyytyi" tuossa neljässä tonnissa ja viiden tonnin nurkilla lähti vetämään niinkuin pitääkin.

Eli ilmamäärämittari on ilmanputsarikotelossa kiinni olevassa hopeisessa härvelissä. Helpoin kun otat putsarikotelon yläosan irti kokonaan imuputkestapö . Sitten irroitat sen mustan pötikän mihin tulee liitin kiinni _varovaisesti_ ettei langat kärsi. Puhdistus ainoastaan jarrukliinerillä tai tuohon tarkoitukseen tehdyllä aineella, koska ne eivät sisällä ollenkaan rasvaa. Sitten vain langoille niin paljon spreitä kun on vara laittaa, odotat että kuivuu ja lyöt nippuun. Itse ainakin löysin tämän jälkeen autostani uusia ulottuvuuksia  :)

Uusi Nissanisti

LainaaOlisi infoa löytynyt haulla varmasti, mutta kerrotaan nyt kuitenkin, eli ongelma löytyy luultavasti ilmamäärämittarista.

Itsellä juuri samat oireet, eli "hyytyi" tuossa neljässä tonnissa ja viiden tonnin nurkilla lähti vetämään niinkuin pitääkin.

Eli ilmamäärämittari on ilmanputsarikotelossa kiinni olevassa hopeisessa härvelissä. Helpoin kun otat putsarikotelon yläosan irti kokonaan imuputkestapö . Sitten irroitat sen mustan pötikän mihin tulee liitin kiinni _varovaisesti_ ettei langat kärsi. Puhdistus ainoastaan jarrukliinerillä tai tuohon tarkoitukseen tehdyllä aineella, koska ne eivät sisällä ollenkaan rasvaa. Sitten vain langoille niin paljon spreitä kun on vara laittaa, odotat että kuivuu ja lyöt nippuun. Itse ainakin löysin tämän jälkeen autostani uusia ulottuvuuksia  :)
Minä olen putsannus kielloista huolimatta perusCRC:llä monesta kulkineesta ja hyvin ovat pelittäneet!  :-[

Mies

Lainaa
Minä olen putsannus kielloista huolimatta perusCRC:llä monesta kulkineesta ja hyvin ovat pelittäneet!  :-[

Tuurilla ne laivatkin seilaa, se rasva ei vaan sinne ilmamääränmittarin lankaan kuulu.

Lisäksi...vaikka jokin jonkun mielestä on hyvin, niin se ei siltikään välttämättä tarkoita sitä että se on kunnolla ja oikein.

K10 Micra DX -87
WD21 Terrano 3.0V6 jdm -93
E24 Caravan Gt-Cruise 2.7 tdi 4wd jdm -95
A32 Maxima 2.0
A33 Maxima 3.0 +2.0
Y31 Cedric HT VG30T jdm -91
N14 Sunny 1.6 x3
+K11/Y10/N16
+Mazda6
+KE70 (2T?)

cedricfan

Ja OIKEA ainehan on nimenomaan hapoton rasvanPOISTAJA eikä suinkaan voiteluaine ;D
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

Alppu

LainaaJa OIKEA ainehan on nimenomaan hapoton rasvanPOISTAJA eikä suinkaan voiteluaine ;D

Mitäs tämä happo on ja miten merkitty purkin kylkeen?  :-?
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

cedricfan

Aine joka on tehty immun puhdistamiseen on hapoton. Mutta monet jarrupuhdistajat ei ole hapottomia, ja nekään ei siis sovi immulle. Tosin on olemassa hapotonta jarruputsiakin, eli se on OK myös tähän jollei halua satsata oikeaan täsmäaineeseen.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

nissan-man

LainaaAine joka on tehty immun puhdistamiseen on hapoton. Mutta monet jarrupuhdistajat ei ole hapottomia, ja nekään ei siis sovi immulle. Tosin on olemassa hapotonta jarruputsiakin, eli se on OK myös tähän jollei halua satsata oikeaan täsmäaineeseen.
Joka ei ole edes kovin kallista ;)
P10 GA16DS

Manu GTI

Puhdistusta on kokeiltu eikä vaikuttanut mitenkään olisko muita ehdotuksia?

nissan-man

LainaaPuhdistusta on kokeiltu eikä vaikuttanut mitenkään olisko muita ehdotuksia?
voiskohan egr jumia jotenkin?
P10 GA16DS

Alppu

"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.