Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Almera N16 käsijarruvalo vilkkuu mittaristossa

Aloittaja kruiseri, syyskuu 27, 2010, 08:59:36

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kruiseri

Elikkäs otsikon mukainen ongelma. Anturi on ilmeisesti löysällä tai onko sitten itse anturi jo rikki? Käsijarruvalon vilkkuminen on pikkuhiljaa voimistunut- alussa todella satunnaista (n. vuosi sitten), nyt vilkkuu tai on päällä lähes koko ajan. Jostain anturin asennosta vaikuttaisi olevan myös kiinni, koska syttyy aina päälle kiihdytettäessä ja sammuu yleensä sitten tasaisessa ajossa. Itse jarru ei varmasti ole päällä.

Tietäisikö joku, missä tuo anturi on ja pääsisikö sitä jostain helposti tarkistamaan itse?

Flame

Tarkasta ensimmäisenä onko jarrunestettä tarpeeksi. Se pitää olla kohdassa "max". Jos on edes puolessavälissä sitä taulukkoa, niin voi vilkutella tota valoa vaikkei nesteet vielä loppu oliskaan. Siihen samaiseen valoon liittyy siis myös tuo ominaisuus.
Vw Touran -08, Seat Toledo -04, Sunny n13 hb 1.6 -88

kruiseri

LainaaTarkasta ensimmäisenä onko jarrunestettä tarpeeksi. Se pitää olla kohdassa "max". Jos on edes puolessavälissä sitä taulukkoa, niin voi vilkutella tota valoa vaikkei nesteet vielä loppu oliskaan. Siihen samaiseen valoon liittyy siis myös tuo ominaisuus.
Kiitos vinkistä. Pitääpäs tarkistaa asia.
EDIT: eilen ostin ja lisäilin jarrunestettä. Pinta oli kyllä yli minimirajan ennestäänkin, mutta laitoin maksimiin. Ja näyttäisi, että ongelma poistui sillä, ainakaan pihalla autoa siirtäessä ei valo enää vilkkunut. Joten vielä kiitokset avusta. Halvalla selvisi!  :)