Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

primeraa p11 144 1.8 kierrokset

Aloittaja make83, syyskuu 13, 2010, 17:04:16

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

make83

eli tuossa mun katiskassa käy kierrokset välillä 500rpm mut nousee sit normaaliin, oon kuullu et jonkin lisäilma venttiili kaipais voitelua? mistä semmonen löytyy?  tarviiko jäähdytysjärjestelmä ilmata ku vaihtaa termarin, näytti ainaki nissan4u sivulla olevan jäähdyttimen yläreunan tasalla??

Alppu

Samalla vaivalla vaihtaa nesteet kokonaan.

"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

make83

eiköhän se kerran vuodessa jo riitä 8-) 8-) mut tietenki jos tulee nesteet ulos ni sit, eipähän se hirveitä kustanna

jkesalahti

Laskeeko nuo kierrokset ihan tyhjäkäynnillä vai silloin kun löysää kytkimelle esim risteystä lähestyttäessä?
Itsellä sama auto, samalla koneella, ja kierrokset käyvät melko alhaallaa kun polkasee ajossa kytkimen pohjaan. muuten on kyllä tyhjäkäynti ihan normaali.

make83

esim.risteykseen ku lähestyy ni sitten käy 500rpm tai alle, muttei kuitenkaan läheskään aina...imm vaihdettu ja joku kaasuläppä anturi. eihän tuo nyt maailmaa kaatava "vika" oo mut jos saa kuntoon ni ehdotuksia otetaan vastaan...

Uusi Nissanisti

Lainaaeli tuossa mun katiskassa käy kierrokset välillä 500rpm mut nousee sit normaaliin, oon kuullu et jonkin lisäilma venttiili kaipais voitelua? mistä semmonen löytyy?  tarviiko jäähdytysjärjestelmä ilmata ku vaihtaa termarin, näytti ainaki nissan4u sivulla olevan jäähdyttimen yläreunan tasalla??
Tuo lisäilmavena on tarpeeton hökötys joten voi tukkia sen letkut!  8-)