Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

ongelmia laurelissa

Aloittaja Drifter, heinäkuu 28, 2010, 15:47:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Drifter

Eli tälläisiä vikoja löytyis minun autosta ja autohan on Laurel 2.4i -88.
Kierroslukumittari ei toimi, mutta kun käyttää todella kovilla kierroksilla niin hyppää yhtä äkkiä 6500-8000rpm. Haluaisin tietää hieman mittarin toiminta periaatetta, että millä se toimii (kenties alipaine tai sähkö).
Sitten imusarjasta löytyy hirveästi kaikenlaisia alipaine systeemejä joista en tiedä mitään  :-/. Osa letkuista ei mene mihinkään (tukittu), mutta kun laitan sellaiseen järkevään kohtaan mihinkä ylettää niin alkaa kuulua jotain pahaa ääntä.
Voisiko näitä asioita yhdistää esim. siihen kun seokset on päin peetä ja kun kääntää seos ruuvia joka on ilmamäärämittarissa niin ei tapahdu mitään (CO% 6-9)

Olisin todella kiitollinen, jos joku osaisi neuvoa, kun olen itse miettinyt pääni jo puhki. Viat ovat olleet siitä asti, kun auto minulle tuli. Kulutuskaan ei ole lähelläkään kohtuullista (n. 20-30l/100km).  :( Kohta alkais opiskelutkin ja pitäis saada auto kuntoon, jotta pääse kulkemaan koulu väliä.
Datsun 220C -76

MK510

Mulla on Laurelin kiekkamittarissa justiin sama vika, joskus voi hetkellisesti toimia.
Sähkötoiminen mittari se on mutta en ole vikaa löytänyt.

Kyllä nuo letkut voi seoksiinkin vaikuttaa.
1300-L510, 1600-PL510, 1800SSS-HL510

Drifter

Jos jostain saisi tarkkoja kuvia mihinkä ne letkut tulee niin osais katsoa, että onko ne oikein. Mitähän kaikkea tuossa laurelissa se alipaine ohjaa?

Entinen omistaja kertoi, että kun ottaa seosruuvin irti katsastukseen niin saa päästöt kohilleen, mutta en tiedä miksi se pitää laittaa takaisin. Onko siinä jotain riskejä?
Jos jollain olisi ylimääräisenä toimiva ilmamäärämittari niin olisin halukas ostaaman sen, jos vaikka siinä olisi vikaa.
Datsun 220C -76

Drifter

Nyt taas mietiskelen päätäni puhki...  Osaako joku sanoa suomen kielellä mikä on B.C.D.D - Barometic pressure sensor  :-?
Datsun 220C -76

nissan-man

LainaaNyt taas mietiskelen päätäni puhki...  Osaako joku sanoa suomen kielellä mikä on B.C.D.D - Barometic pressure sensor  :-?
ulkoilman paineen tunnistin.
P10 GA16DS