Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

ovimoottorin asennus p10

Aloittaja auranen, heinäkuu 10, 2010, 08:56:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

auranen

olisi tarkoitus hälytin asentaa ja sitä kautta saada kaukosäädöllä toimimaan keskuslukitus.

kuskin ovi tarvii vain sen sähköisen ovimoottorin myös niin onkos kellään hyviä vinkkejä miten se kannattaa sijoittaa ja mite laittaa. jos löytyy kuva niin auttaisi aika paljon asiaa.

itse en keksinyt miten sen sinne oikein laittaisi kun tuntuu olevan aikas ahdas paikka mitään laittaa...

Uusi Nissanisti

Kuskin ovi?  :o
Kait kaikki ovet tarvii jos KAKEN haluat?  8-)
Jos taas on manuaali KELU, niin pelkkä ohjausyksikkö riittää ja siihen voi integroida myös hälyn!  ::)

auranen

juu kuskin ovi.

ei muut ovet tarvii kun niissä on jo alkuperäsenä sähköset ovimoottorit. kuskin ovessa on vain tavallinen lukko joka antaa maaimpulssin keskuslukituksen poksille ja muut ovet aukeavat mutta tämä kuskin oven normi lukko tarvisi korvata sähköisellä :)

tietäs vain miten sen sinne laittaa...

cedricfan

Kuitenkin helpoin vaihtaa sen kuskin oven orkkiksen tilalle apukuskin oven käytetty moottori tai nelijohtoinen tarvikemalli. Toisen moottorin lisääminen saattaa olla hankalampaa...
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

M i g i

LainaaKuitenkin helpoin vaihtaa sen kuskin oven orkkiksen tilalle apukuskin oven käytetty moottori tai nelijohtoinen tarvikemalli. Toisen moottorin lisääminen saattaa olla hankalampaa...
primerassa vähänerilainen tuo alkuperäinen k-lukko.. ei satu ovimoottori oikealta vasemmalle..

Uusi Nissanisti

Lainaajuu kuskin ovi.

ei muut ovet tarvii kun niissä on jo alkuperäsenä sähköset ovimoottorit. kuskin ovessa on vain tavallinen lukko joka antaa maaimpulssin keskuslukituksen poksille ja muut ovet aukeavat mutta tämä kuskin oven normi lukko tarvisi korvata sähköisellä :)

tietäs vain miten sen sinne laittaa...

Outo juttu tosiaan!  :o
Kaikissa omistamissani keluautoissa on ollut "motti" kaikissa ovissa koska on toiminut myös pelkääjän ovesta, mutta tuossa siis ei toimi?  :o

M i g i

Lainaa

Outo juttu tosiaan!  :o
Kaikissa omistamissani keluautoissa on ollut "motti" kaikissa ovissa koska on toiminut myös pelkääjän ovesta, mutta tuossa siis ei toimi?  :o
ei toimi ainakaan -90vm gt:ssä eikä 95 ja 96 invitationissa...

Jylppy

Lainaa
ei toimi ainakaan -90vm gt:ssä eikä 95 ja 96 invitationissa...

Eikös invitationia tehty vain -96?

Enivei, mun ex-invitationissa (-96) oli kaukosäätimellä toimiva keskuslukitus, ja siinä sai vänkärin ovestakin kaikki auki avaimella.
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

M i g i

Lainaa

Eikös invitationia tehty vain -96?

Enivei, mun ex-invitationissa (-96) oli kaukosäätimellä toimiva keskuslukitus, ja siinä sai vänkärin ovestakin kaikki auki avaimella.
joo paitsi toi mun varaosa peli on marraskuu 95 ja se on invitation...  mun 96 on joulukuu -96 siltikin auton osissa leimat 95

täytyy kokeilla mut mun mielestä ei aukea repsikan ovesta kun repsikan ovi..