Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Mistä p10 koneeseen nokkaketju..

Aloittaja ksakselin, maaliskuu 05, 2010, 10:55:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ksakselin

Mulla 305tkm ajettu 2.0 pensa primera ja jakoketju olis vaihdon tarpeessa. Kiristin pitäis samalla vaihtaa... mistä noita osia saa uusia? kone p10 ja vm-92.
monesta paikkaa olen kysynyt eikä löydy.. Maahantuojalta en vielä kysynyt ::) t. Kepa p. 0466400373

Jylppy

L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

Aurelius

Saattaa tulla ei ootta sieltäkin. Kysyin pari kuukautta sitten samojen osien saatavuutta P11 Primeraan, jotka nekin oli listoilla, ja vastaus oli:

Näyttää valitettavasti siltä että molemmat olisivat poistuneet maahantuojien ohjelmasta. Molempia on tällä viikolla yritetty tilata huonolla menestyksellä...

Lähetämme tiedon eteenpäin  tuotevastaavallemme, joka luultavasti tulee poistamaan nämä nettisivuiltamme, ellei muita toimittajia mistään löydy. Pahoittelemme tilannetta ja toivomme että löydät tarvistemasi osat esim jonkun toisen varaosaketjun kautta.
-97 Primera GT

BA

Mun käsittääkseni noita piti tulla suomalaisillekin tukkureille "kuukauden toimitusajalla", mikä on yleensä tarkottanut jotain viikosta puoleen vuoteen.
Vuodenvaihteen jälkeen tiedustelin jollekin asiakkaalle.

ksakselin

Näillä mennään.. Iso Britania maa mistä löytyy ketju! nyt pitää vaan selvittää kuka sen tilaa, itsellä ei kielitaitoa yhtään;) (ahaa, emäntä lupas hoitaa asian!) Olen tosiaan monesta paikkaa kysynyt suomessa, vastaus tota luokkaa kuin Motonetillakin... Olis se sääli laittaa hyviä nissaneita paalin ton takia!
Kepa

Alppu

Pidähän meitä ajan tasalla miten rojekti etenee. :)
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Heinämies

Onko allekirjoituksessanikin mainittu Primera siis ketjukone, ei hihnakone?
Nissan Micra K12 -09
Volvo 850 farkku -96

cedricfan

Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40