Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Takaluukun kaasujouset Micraan K11

Aloittaja Micralla, joulukuu 16, 2009, 15:27:27

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Micralla

Heips,

tuli ostettua Motonetista uudet kaasujouset Micraan, mutta eihän siinä ollutkaan niitä kiinnitysosia eikä sen puoleen ohjeitakaan. Eli voisiko joku ystävällinen vääntää ohjeet rautalangasta ja auttaa naista mäessä. Miten edellinen kaasujousi väännetään irti kiinnikeistä, kun on ihan oudot (ja ruosteiset) pultin tms. tapaiset siinä? Voiko näitä ylipäätään tällainen autoista ymmärtämätön ja vain ne perustyökalut omistava ihminen osata itse vaihtaa, vai vienkö suosiolla korjaamolle? Kiitos!!!! :)

BA

Micran kaasujousessa on, ainakin mulla olleissa kahdessa autossa, ollut c-mallinen sokka molemmissa päissä joka pitää itse kaasujousen paikallaan kiinnikepalloissa. Talttameisselillä kun vähän nostaa sokkaa, mielellään ei irti asti, lähtee kaasujousi irti. Pultteja joilla tuo kaasujousen kiinnike on kiinni autossa ei tarvi availla, paitsi jos haluaa ottaa pumput sisälle lämpimään irrotettavaksi.

Micralla

Kiitos !!!! Just tuota c-mallista sokkaa ihmettelin, ja että miten se irroitetaan. Täytyypä koittaa jos onnistuu irrottamaan. Ja vielä asentamaan ne uudetkin paikoilleen... ;)