Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Nissan sunny -90 (N13) täristää.

Aloittaja JPsalmi, marraskuu 04, 2009, 11:40:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

JPsalmi

Nissan sunny -90 rupesi yhtäkkiä täristämään pienemmillä kierroksilla (alle 2500rpm) kun painaa enemmän kaasua ja samalla veto katoaa melkein kokonaan. Veto palaa ja tärinä loppuu kun painaa vähemmän kaasua. Mistähän mahtaisi johtua?  :(

Kiitokset etukäteen vastauksille.

ILVES-Joe

Käykö täristämisen aikana kaikilla pytyillä?
Oireet viittaa siihen että joku pytty jää pelistä pois.
Apuna siihen perushuolto eli sytytyslaitteiden ja kaasarin/ruiskun toiminnan tarkistus.
Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

M i g i

LainaaKäykö täristämisen aikana kaikilla pytyillä?
Oireet viittaa siihen että joku pytty jää pelistä pois.
Apuna siihen perushuolto eli sytytyslaitteiden ja kaasarin/ruiskun toiminnan tarkistus.
3 pytyn tulpan johto mulla aina ollu tää vika.... tai sit ei niin yleinen, öljyt vähissä?? tämä hämärä vika oli kaverin sunnyssä.. ajoi öljypohjan kiveen jonka myötä alkoi tiputtaa öljyä.. valo ei palanut mutta öljyn painelaski niin että hydr-nostimet lakkas toimimasta ja pienillä kierroksilla ei auennut venttiili tarpeeksi niin tiputti pyttyjä välillä pois pelistä, kierroksilla pelas.. vikakorjaantui oljyä lisäämällä..

sit nuo ilveksen perus asioiden huomioiminen..

Uusi Nissanisti

Yhdessä (ei nisu) oli outo vika, "alkuperäiset" tulpat hajos parissa päivässä, ensin nelonen ja sitten kolmonen, toisen merkkiset tulpat pelitti OK, syy ei koskaan selvinnyt!  :o