Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Nissan Sunny N1,3 1992

Aloittaja rauvola, marraskuu 04, 2009, 17:38:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rauvola

Mikä vikana auto sammuilee kesken ajon,kun painaa kytkimen pohjaan sammuu mutta lähtee hyvin käymään sen jälkeen, asiantuntijat missä vika??

Uusi Nissanisti

Sammuu kesken ajon jos kytkin pohjassa?
Löysäämällä kytkin lähtee käyntiin?
On säästömoodissa tai tyhjäkäynti liian pienellä?  8-)
En kylläkään tunne ollenkaan "kaasarinisuja" mutta pätee yleisesti!  :P

AkiH

Itse veikkaisin vuotoa jossain alipaineletkussa.
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

sunny94

itsellä oli aikoinaan fiestassa sama homma,
kytkin pohjassa ei jaksanu startata >:( mutta kun
kytkimen nosti ylös niin heti pärähti käyntiin ;D
veikkaisin kyllä että kytkimessä jotain vikaa :-/

ILVES-Joe

Vaikuttaako kytkinpolkimen asento käymiseen eli sammuuko sen vuoksi kun painaa kytkimen pohjaan?

Vai sammuuko silloin kun kytkin on pohjassa eli tyhjäkäynti olisi liian pieni?

Tarkenna oireita niin apua voi paremmin saada, myös auton tekniikan osalta.

Entäs jarrun painaminen, rikkoontunut tehostajan kalvo saattaa aiheuttaa sammumisen jarrua painaessa.
Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

sunny94

Eiköhän sen auton just kytkinpoljin alhaalla pitäisi käydä
tyhjäkäyntiä kevyemmin kun ei vaihteston akseli pyöri mukana :D

Tero-75

Olisiko tässä nyt kyse siitä, että kytkintä painettaessa kierrokset laskevat äkisti alas jolloin auto sammuu, eikä vika sinällään liity mitenkään itse kytkimen toimintaan.
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76

ILVES-Joe

Vaikea sanoa enempää kun oireista yms. ei ole tarkempaa tietoa.
Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

JannuLuigi

Alipainevuoto..kaverilla vuosi volvo 340 imusarjan tiiviste josta johtui juuri samanlainen vika..nykiminenkin oli voimakasta pintakaasulla ajaessa..
Sunny GL B11 '86
Legacy GT BL5 '04