Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Mittarilukema?

Aloittaja pikku-Esko, lokakuu 12, 2009, 23:33:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pikku-Esko

Ois kiva kuulla millaset lukemat kenelläkin komeilee mittarissa.  :) Itellä tais tulla 353 300 km täyteen  8-) Sisäänajossa vielä  ;D
N13

NikoKela

Mittarissa on tällä hetkellä 44 000km, tosin kertaalleen pyörähtänyt ympäri eli siis sen 144 000km  ;D
Ajoauto:
Volvo V40 vm.98

Ikuisuusprojekti:
Datsun 120AF2 F10 1.2 vm.79

Varaosa-autot:
Volvo S40
Volkswagen Golf mk3

FieryRust

#2
Almeran N16 203tkm ja lisää tulee kovaa kyytiä
Timantit ovat ikuisia.. samoin projekti autot

micramies

Nyt: Kia Rio 1,2 LX -16 / Ex: Suzuki Alto -11 / Ex: Nissan  Micra 1,0 Hit -01 / Ex: Mazda 323 BG 1,6-16v GLX sed. -90 / Ex: Mazda 323 BD 1,3 HB -82

Lerssinen

Valiant 1.3 milj
Kinkäp 301tkm
Vanette 195 tkm

Nuo mitkä on ajokuntosia..
-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"

jussikauha

183000. Tiedä sitten jos joku ruuvaillu pois.

NikoKela

LainaaValiant 1.3 milj
Kinkäp 301tkm
Vanette 195 tkm

Nuo mitkä on ajokuntosia..

Onko valiantilla ajettu kaikki samalla motilla?
Ajoauto:
Volvo V40 vm.98

Ikuisuusprojekti:
Datsun 120AF2 F10 1.2 vm.79

Varaosa-autot:
Volvo S40
Volkswagen Golf mk3

Lerssinen

#7


Lohko on "matching numbers"  8-) On tosin porattu varmaan pariin otteeseen ja meinasin vaihtaakkin kerran kun on halki pikkaisen (näkyy tuossa kuvassa hyvin mömmöllä paikatut kohdat) mutta kun numeroita selvittelin että on oma kone niin jätinpä muuten vaihtamatta  :D
-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"

Lousku

55tkm Primeras
45tkm Yarikses

zedric

käyttiksessä 703 000..
C23M-C32-P11-WP11-C110-Y30-C120-B210-430-E10-S130x3-B10, ferguson tef20,ted20 x3,david brown 880 LD28,bedford tk "330",Bedford tl1260x2 ,matkaaja 9004

ひゃ く あ hyakuA sataA

Hyeena 25 tkm
100 a 63 tkm
200 sx 70 tkm
b10 154 tkm
almera 150 tkm
Hyundai i30 isg 1.4 2010   E10-75`hashis` mr  EX Austin mini 1030 cm3-77 race evo 1 `ministeri`   EX VLB10-67 ex e10  ex S12  Ex-S13 N-15 -98 EX  gsm 0465485071 1000 cm rules!

BA

#11
Micra 223tkm, 100A 153tkm, Alto 17tkm.

100A:n mittariin tuli tänä kesänä hävettävän pienet 2tkm, Altoon 1200km, Micran kilometrit lisääntyy vaivaiset n.1000km/viikko.

alfadatsun

LainaaMicra 223tkm, 100A 153tkm, Alto 17tkm.

100A:n mittariin tuli tänä kesänä hävettävän pienet 2tkm, Altoon 1200km, Micran kilometrit lisääntyy vaivaiset n.1000km/viikko.
En nyt muista mitä on 411Wagonissa, viimeisen katsastuksen jälkeen 2007 on kuitenkin ajettu takaisin säilöön, eli 5km  :-X

take

Käyttisnokivasara B11 wagon: 570tkm tod.näk orkkiskone.
Harrastekäyttis B11 coupe:      498tkm kone vaihdettu 453tkm
Kesä/vara-auto B11 sedan:     435tkm kone vaihdettu ???tkm
Vintillä säilössä N13 sedan:    138tkm
Tavarankuljetin 720 pikkari:      76tkm? Vai olisko toisella kierroksella mittari?
Tässäpä tärkeimmät. Mitsuissa onkin vain sadan tonnin mittarit joten ne on ties kuinka monennella kierroksella. Personalien mittareita en ole edes katsonut.

BA

MA-leima tappaa auton, kaks edellistä kesää tuli 17tkm ja 10tkm.
Auto tykkää kun sillä ajetaan, ja sen kyllä huomaa. Tarttis tehdä sille jotain, vaikka myydä tai palauttaa normirekisteriin.

JannuLuigi

#15
käyttis b11 : 237tkm
varaosa b11 : 486tkm

varaosa-autossa alkuperäinen kone, venttiilinvarsien kumit vaihdettu 50tkm sitten,muista huolloista/korjauksista ei tietoa  ;D

Edit: myös käyttiksessä alkup. motti...
Sunny GL B11 '86
Legacy GT BL5 '04

alfadatsun

LainaaMA-leima tappaa auton, kaks edellistä kesää tuli 17tkm ja 10tkm.
Auto tykkää kun sillä ajetaan, ja sen kyllä huomaa. Tarttis tehdä sille jotain, vaikka myydä tai palauttaa normirekisteriin.
Olet tavallaan oikeassa, itselläni on vain valitettavasti aivan liian monta autoa, että niillä ehtisi ajamaan, lisäksi on noita autoja joita haen pois huonoilta maksajilta, sekä nyt uutena hauskana on tullut myyntiautoja  :-X
Näillä näkymin taas pitää hakea yksi auto perjantaina  :-[

Ekomies

412000 alkaa oleen N14:lle pikkasen liikaa, joutuu varmaan vaihtaa puslat, apukuskin helman, kytkimen ja jouset jos haluaa matkaa seuraavan leiman yli jatkaa  ;D
Huhtikuussa jos autossa vielä henki samaan malliin pihisee on paali/varaosa-auton osa edessä, mutta kunnioitettavat 425-430 tkm pitäis olla siinä vaiheessa taulussa. Ja avaamattomalla koneella  8-) Ja sähkökaasarilla, josta ei kanssa ainakaan löydy huoltohistoriaa  ;D
Nissan Maxima QX 3.0 2004

AkiH

'85 Sedan: 315400 km
'86 Sedan: 290780 km
Coupé: 307300 km
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

Timppa

datsun violet 85 000km vissiin oikee lukema 185 000km
datsun 140y 370 000km varovainen arvio
nissan cedric 669 212km käyttöauto

nissan cedric varaosa 736 000km tästä on enää hyvä kone jäljellä...
Nissan Cedric 2.8 TIC Y30 -86.Datsun 140y B310 -79.Datsun 200L hlc230(TM 13/1980).datsun 720 king cap 4wd+2wdx2
datsun 220c -79&-77 Nissan patrol GR y60 -91 terrano 3.0 2004

chery

Cherry: ei mitään tietoa, ehkä 200 000 - 250 000km ;D
Sunny: n. 255 000km
Nissan Cherry 1.5 N12 5D -86
Nissan Almera 1.4 N15 -98
Nissan Maxima 2.0 aut. A32 -97
Nissan Maxima 3.0 aut. A33 -04

Alppu

Almera N15 SD S 1.4  170000km ja ei vielä mitään kulumisen merkkejä. :)
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Uusi Nissanisti

Kohta 275tkm, eli alkaa olla sisäänajettu?  :D

jone81

Käyttis N14: 160 tkm
Varaosa N14:n mittariin ehti tulla 505 tkm. Ei ole konetta avattu ja hyvin toimii edelleenkin.  :) Kori ei vain kestänyt yhtä hyvin, kuin moottori...
Sunny N14 GA16DS -92

wanharouva

 -88 Bluebirdissä 255tkm
-82 Cherry N10  185tkm
-75 100A             87tkm
-75 160J            x34tkm

100A:ssa mittari ekalla kierroksella, J:n ajomääristä ei mitään käsitystä, veikkaan ensimmäiseksi lukemaksi 2:ta




ville kinnunen

#25
623tkm on kertyny :D laurelliin

eetu

Cedric Y30 -87  mittarilukema 540tkm   ja kovaa ajoa  8-)
100A  8kpl Cedric Y30  -85 Urvan X 2 E24-90-92 Maxima QX x 5 Fairlady Roadster -63  280ZXi S130 -79 240C  230ht coupe -72 430 HT-coupe-80 Almera SR N15-00

akkuhappo

97 allu 1,4 voimakoneella -vasta sisäänajo kohta tehty, 197tkm pyörähti just  ;D

pikku-Esko

LainaaOis kiva kuulla millaset lukemat kenelläkin komeilee mittarissa.  :) Itellä tais tulla 353 300 km täyteen  8-) Sisäänajossa vielä  ;D

Hehee, 12 päivässä mittarilukema nousi 356 000 kilometriin. Pikkusen ollu ratsuni tien päällä.  ;D
N13

take

Coupeen pyörähti justiin 500000,0km. 8-) Puolivälissä matkaa jo...