Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

hirveää nykimistä, HELP!!!

Aloittaja rick79, lokakuu 20, 2009, 15:33:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rick79

Tänään lähettiin emännän kanssa kauppaan ja kylmänä auto nyki ja kävi epätasaisesti, ajattelin että kyllä se siitä kuhan lämpiää. vaan eipä auttanu mitään, lämpimänäkin kiihyttäessä ihan sama millä vaihteella tai missä vauhdissa niin koko auto nyki. onkos kellään tietoo mistä vois olla kyse.? Auto on Nissan Sunny (-90) 1,6 ruisku

matti.l

vois olla tulpanjohdot tai kansi,varsinkin jos jakajan sisään on päässyt kosteutta niin sillon nykii ainakin ja onhan tuossa ruiskupelisäkin alipaineletkuja joiden sietäisi olla ehjiä.
laurel c31 2.0/nissan vanette 2.3
/ sunny n13/bluebird t12
n14 sunny, jälkikasvun laurel c31 2,8 Turbodiesel.

M i g i

3 pytyn tulpanjohto ja tai puola.. nää molemmat oli mun autossa... joo ja öljyt vähissä niin venat ei aukea tyhjäkäynnillä kunnolla (hydrnostajat) kaverin sunnyssä oli käyntihäiriön takana tuo..

Uusi Nissanisti

LainaaTänään lähettiin emännän kanssa kauppaan ja kylmänä auto nyki ja kävi epätasaisesti, ajattelin että kyllä se siitä kuhan lämpiää. vaan eipä auttanu mitään, lämpimänäkin kiihyttäessä ihan sama millä vaihteella tai missä vauhdissa niin koko auto nyki. onkos kellään tietoo mistä vois olla kyse.? Auto on Nissan Sunny (-90) 1,6 ruisku
Onko tuo varmasti "ruisku" kun muistaakseni tuo on vielä "puolikaasari", siis "suutinta modattu ruiskun suuntaan", mutta voin olla väärässäkin ja sekottaa toiseen pirssiin!  :o

M i g i

#4
Lainaa
Onko tuo varmasti "ruisku" kun muistaakseni tuo on vielä "puolikaasari", siis "suutinta modattu ruiskun suuntaan", mutta voin olla väärässäkin ja sekottaa toiseen pirssiin!  :o
Jos N14 kaasari
Jos N13 1-ruisku (1-sähköinen suutin)


Uusi Nissanisti

Lainaa
Jos N14 kaasari
Jos N13 1-ruisku (1-sähköinen suutin)


Tarkenna, siis onko "oikea ruisku" vai "sähköinen suutin" (="puolikaasari")?  :o

Alppu

#6
Lainaa
Jos N14 kaasari
Jos N13 1-ruisku (1-sähköinen suutin)



Vai oliko se kuitenkin toisin päin?

Kuitenkin, jos löytyy kannesta/imusarjasta 4 kpl suuttimia, joihin menee johdot ja joissa pistokkeet/liittimet, lienee aika selvä onko kaasari vai ruisku..

offtopic

Hondissa lienee ollut myös 2 piste ruiskuja, mitenkä tämä on toteutettu?
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

M i g i

#7
Lainaa

Tarkenna, siis onko "oikea ruisku" vai "sähköinen suutin" (="puolikaasari")?  :o
Voi V*ttu..Ei v*ttu ku puoliruisku!! mikä #!@#¤% edes on puolikaasari?? pitääkö vängätä? anna 250€(saat loppu autonkin) ni sahaan ton v*tun imusarjan ja sen puolikaasarin kahtia ni näät.. #!@#¤%... ehjää en viittis särkeä jos joku haluaiskin ostaa ton auton..

Mutta jos  yksi sähköinen ruiskunsuutin imusarjassa ei avaa sulle ideaa ni ole sitten ymmästämättä.. hermo menee..


Lainaa


Vai oliko se kuitenkin toisin päin?

Kuitenkin, jos löytyy kannesta/imusarjasta 4 kpl suuttimia, joihin menee johdot ja joissa pistokkeet/liittimet, lienee aika selvä onko kaasari vai ruisku..

offtopic

Hondissa lienee ollut myös 2 piste ruiskuja, mitenkä tämä on toteutettu?

Ei ainakaan noissa mitä mulla on ollu hyppysissä...

Jos suuttimia 4kpl sillon kyseessä 4-piste ruisku..ei 1-piste

ja hondat ei liity autoihin mitenkään 8-)

Alppu

Lainaa
Voi V*ttu..Ei v*ttu ku puoliruisku!! mikä #!@#¤% edes on puolikaasari?? pitääkö vängätä? anna 250€(saat loppu autonkin) ni sahaan ton v*tun imusarjan ja sen puolikaasarin kahtia ni näät.. #!@#¤%... ehjää en viittis särkeä jos joku haluaiskin ostaa ton auton..

Mutta jos  yksi sähköinen ruiskunsuutin imusarjassa ei avaa sulle ideaa ni ole sitten ymmästämättä.. hermo menee..



Ei ainakaan noissa mitä mulla on ollu hyppysissä...

Jos suuttimia 4kpl sillon kyseessä 4-piste ruisku..ei 1-piste

ja hondat ei liity autoihin mitenkään 8-)


LainaaN14 kaasari
Jos N13 1-ruisku (1-sähköinen suutin)

Ahaa, siis nissan on ottanu kehityksessä takapakkia...  Ihmekös joutu Renaultin talutusnuoraan..  ;D

"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Alppu

Lainaa
ja hondat ei liity autoihin mitenkään 8-)

Jos Hondat ei ole autoja, niin ei ole nissanitkaan. Toyotat on.  :)
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

take

Lainaa



Ahaa, siis nissan on ottanu kehityksessä takapakkia...  Ihmekös joutu Renaultin talutusnuoraan..  ;D

Tuota on moni muukin ihmetellyt. N13 1-pisteruutta oli kuitenkin huomattavasti toimivampi ja pirtsakampi kulkemaan kuin uudempi N14 sähkökaasari. Lieneekö -90 luvun alun lama vaikuttanut valintoihin vai mikä?

StanLaurel

Lainaa
Tuota on moni muukin ihmetellyt. N13 1-pisteruutta oli kuitenkin huomattavasti toimivampi ja pirtsakampi kulkemaan kuin uudempi N14 sähkökaasari. Lieneekö -90 luvun alun lama vaikuttanut valintoihin vai mikä?

Se on ollut Aro-Yhtymän valinta, saatu poljettua hinnat kilpailukykyisiksi tilaamalla halvimmat mahdolliset Bangladesh-mallit (tai vielä halvemmat) suomalaisten kuluttajien kiusaksi.
413962 ¤ 150151 ¤ 91215 ¤ 25321

valpas

Lainaa
Tuota on moni muukin ihmetellyt. N13 1-pisteruutta oli kuitenkin huomattavasti toimivampi ja pirtsakampi kulkemaan kuin uudempi N14 sähkökaasari. Lieneekö -90 luvun alun lama vaikuttanut valintoihin vai mikä?
Tuo N13:n 1-pisteruisku kyllä pelas, mutta polttoaineen kulutus oli huomattavasti suurempi, kuin vastaavalla aikaisemmalla kaasutinversiolla (12v).

take

Lainaa
Tuo N13:n 1-pisteruisku kyllä pelas, mutta polttoaineen kulutus oli huomattavasti suurempi, kuin vastaavalla aikaisemmalla kaasutinversiolla (12v).
En minä muuta eroa huomannut kuin pakkasilla. Jos ilman lohkoa lähti pakkasilla niin ilmeisesti ruisku antoi soppaa suorastaan varman päälle riittävästi. Pakkasillakin kun käytti lohkoa niin aika samoissa kulutus oli. Pikkuisen tietty saattoi enempi viedä johtuen osittain varmaan ainakin tiheämmistä välityksistä. Selkeämmän eron kulutuksessa olen huomannut vanhemman B11 ja uudemman N13 korimallin välillä. N13 hörppii millä koneella vaan litran enempi kuin B11.

Uusi Nissanisti

Sorkki, en tunne vanhempia Tatsuneita, mutta joissain merkeissä 1-pisteruisku oli lähempänä "kaasaria" kuin oikeaa "ruiskukonetta"!  :-[
(Oli korvattu pääsuutin "ruiskulla")