Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Skyline

Aloittaja pate-79, lokakuu 16, 2009, 21:02:29

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pate-79

Yks jäbä kaupitteli suomi papruil tommost skylineä 1970 ni tuskin. laillinen...

mortica

#1
Suomeen on toki tuotu sedanina C10:ä jonka oletan tässä olevan kyseessä. Täällä malli kulki nimellä Nissan 2400GT (L24 moottorilla). Uutena Suomeen rekisteröityjä alle neljäkymmentä eli harvinaisuudesta sinänsä on kyse tämänkin kohdalla...

Nissan 2000GT-R on sitten taas ihan toinen juttu vaikka kyseessä onkin sama mallisarja. C10 GT-R:iä on valmistettu aikoinaan muutama sata eikä myyty koskaan uutena Japanin ulkopuolelle. 2000GT-R on S20 koneella, replikoita ja muita kopioita tästä autosta näkee monesti myynnissä ulkomailla, oikeita erittäin harvoin ja hintakin on sen mukainen.

Kertoisitko lisää tietämästäsi autosta?
B11, 410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

cedricfan

Noista replikoista sen verran että yksi moinen tuli Englantiin muutama vuosi sitten. Ja varsinainen moni kakku päältä kaunis miina. Lisäksi järkyttävän hintainen. Suomessa moinen myyjä ei olisi ehtinyt saunan taake saakka :'(
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

M i g i

Hoohhoijjaa.. tää pask*njauhaminenhan loppulyhyeen.. eipä ollu yhtä kahta saati sitä kolmea autoa tallissa.. kirka saat*na..

OH2KV

LainaaHoohhoijjaa.. tää pask*njauhaminenhan loppulyhyeen.. eipä ollu yhtä kahta saati sitä kolmea autoa tallissa.. kirka saat*na..
Älkäähän nyt, Pate laittaa piakkoin kuvat framille. Olen tästä satavarma.
Datsuneita 1977-1979. Ja suomalaisia mopoja liikaa.