Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Primeran vianilmoitusvalo?

Aloittaja hebiko, lokakuu 01, 2009, 10:53:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

hebiko

Ostin juuri Nissan Primera 1.8 -00 farkun. Auto ollut mulla vajaa 2 viikkoa ja jo nyt 2 kertaa syttynyt vian ilmoitusvalo palamaan. Eka kerralla syyksi löytyi vanhat tulpat, nyt taas auto huollossa. Onko muilla tätä vikaa esiintynyt? Kaasupoljin tarttuu välillä yläasentoon ja kunnolla polkaisemalla menee alas. Missähän vika? Kiitos jos viitsii joku vastata!!

FieryRust

ostat uuden ilmasuodattimen ja rasvaat kaasuvaijerin
ei näillä pitkälle päästä mutta aina voi yrittää
Timantit ovat ikuisia.. samoin projekti autot

FieryRust

minkä koodin obd mittaus antaa ?
Timantit ovat ikuisia.. samoin projekti autot