Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Maxima qx 2.0 vm 2000 ABS valo palaa

Aloittaja jarkko_h5, heinäkuu 29, 2009, 14:36:26

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarkko_h5

Moi minulla syttyi ABS merkkivalo onko tietoa mistä voisi lähteä hakemaan vikaa?Käytin taka jarrut auki,putsasin anturan.Ja käytin akun irti noin 15min kävin samalla sulakkeet läpi.ABS valo syttyi kun vedin peräkärryä.
Katsastus lähestyy :-[

Uusi Nissanisti

Tutkaile aluksi peräpäätä, siis auton, tarkista että kaikki valot toimii ja myös vetokoukun pistoke!  8-)
Seuraavaksi kokeile (tarvittaessa) että toimiiko ABS.
Seuraavaksi tarkista ABS-anturien kunto ja johtoliitokset sekä "vastakappaleiden" puhtaus!  8-)

jarkko_h5

Nyt on vika paikanettu,Abs anturi rikki oikea taka. Onko tietoa käykö tämä osa http://www.thepartsbin.com/catalog/?N=1684+11369+4294963803&Ntt=ABS%20Speed%20Sensor
Meinasin kun alkuperäinen maksaa 760€. >:(


jarkko_h5

#4
Tämä on loppuvuoden malli.kulema vaihtuu kesäkuu.
Alkuperäinen varaosa nro 479012y060  mäkelän auton mukaan.

Jylppy

L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

jarkko_h5

#6
ABS anturi tuli tilattua e-bay kun nuo jenkki liikkeet eivät lähetä ulkomaille. :(
Jouduin tilaamaan infinity i35:sen abs anturin kun ei löytynyt maximaan.(käy suoraan kiini eli on sama)
Nyt toimii taas :D

FieryRust

paljon oli hintaa anturilla + rahdit ?
ja pystytkö heittää linkin sivuille ?
Timantit ovat ikuisia.. samoin projekti autot