Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Autoon murtauduttu, varaosat haussa

Aloittaja jussikauha, syyskuu 25, 2009, 14:11:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jussikauha

Tuossa 23.9 ke-to yönä joku tarvitsi ilmeisesti kulkupeliä >:(. N13 Sunny, kuskin oven lukko sekä virtalukko rikki, naapuri pelästytti onneksi varkaan pois ennenkuin sai pahempaa tuhoa aikaan. Nyt tarvitsisi apua että millä saa kuntoon.







Mitä varaosia tuohon kuvien perusteella täytyy hankkia?

http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=48-8418
Tuollainen löytyy motonetistä, mutta en ole varma että sopiiko. Auto on N13 1.6LX E16S.

JacquelineVioletta

Mulla ois virtalukko ja ratinympärysmuovit (mustat) kiinnostaako?
P12 Primera 1.6 Visia Traveller '05, J30 Maxima VG30E AT '91, LE10 100A 1.2 '76, KPLE10 120A Coupé '73, WD21 VG30 Pathfinder

cedricfan

Tsekkaapa saako tuohon lukkosarjaa tarvikkeena, eivät ole kalliita jos saa.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

Flame

Ei oo kovin asiantunteva varas ollut murtojälkien perusteella... Osia saa purkaamoilta ja lukkosarja maksaa motonetissä muistaakseni 60e tms.. joten ei kallista ole.
Vw Touran -08, Seat Toledo -04, Sunny n13 hb 1.6 -88

jussikauha

#4
LainaaMulla ois virtalukko ja ratinympärysmuovit (mustat) kiinnostaako?
Kyllä kiinnostaa tuo muovi, paljon ois hintaa? Meinasin pistää jo alotusviestiin jos joltain löytyis  :)

http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=48-8418
Motonetistä löytyy tuollainen sarja. Mitä tuo "Virtalukonpohja ei 4-napa" tarkoittaa? Sopiiko tuohon e16s-koneiseen? Jos ostan virtalukon ja oven lukon erikseen, saako jotankin sarjoitettua vanhalla avaimelle, vai joutuuko pelailemaan useammalla?

Ei todellakaan ollut tuo rosmo mikään ruudinkeksijä. Naapuri oli herännyt kun töötti oli soinut pihalla.

cedricfan

Jokaisella erikseen ostetulla lukolla on oma avain, tuuri osua sama on lottovoitto. Ja saahan ne sarjoitettua uudelleen, mutta ei ole ihan halpaa puuhaa...
Montako napaa virtalukossasi on, jos neljä niin tuo sarja ei sovi.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

alfadatsun

Tietty jos löytyy pieni viila, sekä pikkusen mielikuvitusta/kädentaitoa saa munklattua hiukkasen yksinkertaisempiakin lukkopesiä  ;)

cedricfan

Mutta tarvitaan enemmän lukkoja joista saa varaosahaittoja, lisäksi Dassen lukoissa kiusaa prässätty kansi. Nimimerkillä on tehty...
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

alfadatsun

#8
LainaaMutta tarvitaan enemmän lukkoja joista saa varaosahaittoja, lisäksi Dassen lukoissa kiusaa prässätty kansi. Nimimerkillä on tehty...
Niin on tullut tehtyä, eikä lisähaittoja edes tarvitse jos löytyy se pieni, kanttinen viila sekä grunstukki  ::)