Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Primera P10 -91 2.0 slx pytty ei toimi.

Aloittaja nikkei, syyskuu 22, 2009, 15:26:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

nikkei

Osaako kukaan kertoa mikä vaivaa nipponia, ykkös pytty ei toimi tyhjäkäynnillä millään.

tulpat vaihettu
johdoissa ei vikaa
puristukset ok(1=11, 2=13 3=12.5 4=12.5)
ohivuoto ykkösessä 15%(ei pitäis haitata?)
virranjakaja kunnossa
ilmavuotoja ei missään
kierroksia kun saa enemmä ni lähtee ykkönenkin mukaan.
Olisi kiva pitää nissanii pitempääkin vielä.

Lerssinen

Onhan sulla ykkösessä ihan eri arvo kuin muissa pytyissä  :o

Tarkistappa vaikka venttiilit kantaako niistä jokin...!
-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"

nikkei

se eka kateltii sillo eikä näyttänyt mikään kantavan.

C 110 ratsuni

Selvitä ekaksi onko se bensan vai kipinän puutetta/vähyyttä,vaikuttas imuvuodolta ehkä.
primera 2,0 sport -00