Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

käykö p10 vetoakseli p11?

Aloittaja tosu, syyskuu 09, 2009, 01:21:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tosu

onko noissa vetoakseleissa eroa p10 ja p11 välillä jos kummassakin on 1.6 koneet?

Tare

Lainaaonko noissa vetoakseleissa eroa p10 ja p11 välillä jos kummassakin on 1.6 koneet?
Eihän koneenkoolla mitata, kuin akselin paksuus, että kestää tehot. Vaan raideleveys, pyörännapa ja laatikko/perä määrää akselin booritukset ja pituuden.

Vaikka ei kirjoja ole kyseisiin malleihin niin epäilen ristikkäistä sopivuutta. :-/
Huom. puh. 050-5943260 
"Hubbis KM910RG L26T"


cedricfan

Eri akselit, ja lisäksi P11'sessa vaihtuu feissarissa.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

tosu

käykös 2.0 vetoakseli onko se erilainen ku 1.6 ei loydy oikein mistään kohtuu hintaisena

Lousku

Ei käy päittäin...
eGT:stä pitäs käydä normi SR20:seen?

tosu

joo kiitos kaikille vastanneille. piti kuitenki kokeilla ja eihän se käyny.