Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Primera -98, ohjaustehostin?

Aloittaja Madwoman, elokuu 31, 2009, 20:25:10

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Madwoman

Siis, alla primera -98, p11, 1.6, ja huolena on ohjauksen natina, tai pieni vinkuminen. Tehostinko siellä on menossa p*skaksi vai mikä? Öljyä on, eli naisellinen tsekkaus tehty  ;D
Kokemuksia kellään taikka villejä veikkauksia?

take

Varmaan hihna luistaa. Ihan ääriasennossa kuuluukin kuulua ylipaineventtiilin suhina/pihinä/vinkuna. Sen kyllä pitää loppua kun rattia ei pidä väkisin ääriasennossa.

Janne80

LainaaSiis, alla primera -98, p11, 1.6, ja huolena on ohjauksen natina, tai pieni vinkuminen. Tehostinko siellä on menossa p*skaksi vai mikä? Öljyä on, eli naisellinen tsekkaus tehty  ;D
Kokemuksia kellään taikka villejä veikkauksia?
Natina voijohtua multilinkeistä
Toyota corolla stw -06 & Micra super s - 91