Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Micra -86

Aloittaja K1mBle, syyskuu 03, 2009, 18:04:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

K1mBle

Eli olis litranen micra, josta sitten päätti ilmeisesti remeli mennä poikki kesken ajon. Micran motista kun ei ole hajua, niin venttiilit meneekö solmuun? Vai riittäiskö pelkästään uus jakoremmi? Ei ole nämä micrat tuttuja, sunnyt kylläkin. Kiitos jo etukäteen.

Tee_Koo

Luultavasti ovat ottaneet venttiilitkin kipeätä :-/ Eivät ole ns. vapaastipyöriviä nuo Micran koneet. Voihan sitä kokeilla uudella hihnalla jos olisi tuuri käynyt, tosin itse kyllä käyttäisin kannen irti varmuuden vuoksi.
Cherry A12 -80, 280ZX L28E -81, Pulsar NX E16 -82, Micra E15ET -83, Sunny E16 -87

Lisäksi Subaruja, Mazdoja ja kaksipyöräisiä.

jussikauha

Vähän menee ohi, mutta kysyn nyt tässä samalla. Kuinkas Sunnyn E16S-kone, onko ns. vapaastipyörivä?

Tero-75

LainaaVähän menee ohi, mutta kysyn nyt tässä samalla. Kuinkas Sunnyn E16S-kone, onko ns. vapaastipyörivä?
Ei ole, vaan venttiilivaurio todennäköinen jos hihna katkeaa, tai pääsee muutaman hampaan hyppäämään pieleen.
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76