Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Mistä L-18 varaosia?

Aloittaja slapper, syyskuu 02, 2009, 10:33:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

slapper

Mistäs kannattais kysellä L kasitoistaseen laakereita ja muuta palikkaa? Joskus kuulin että ne olis vähän kiven alla. Minkäs vehkeen mäntiä porukka on sovitellu tohon koneeseen? Tää lohko on porattu 2 litraseks. Porauksen kokoo en nyt muista. Tarkotus olis virittää remmiahdinta pellin alle. Entä löytyykö tiukempaa kytkinpakettia jostain? Minkäs vehkeen perää kannattais lähtee kyseleen? Auto siis 160 J SSS.  Apparin puolen etulokaria jos joltain löytyy niin ostan pois. Kuitu taih peltinen.   8-)

Jylppy

Laakereita ja muuta osaa löytyy kohtuullisen hyvin Jenkeistä (esim. eBayn kautta), ja kannattaa tännekkin laittaa ostoilmoitus. Ahdettuun koneeseen ehdottomasti takomännät, esim. Wisecot. Kytkimeksi 225mm malli 6-pyttyisestä L:stä (225mm halkaisija, vaatii muokatun vauhtipyörän) tai eBaysta esim. Exedyn sintteri.
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

slapper

LainaaLaakereita ja muuta osaa löytyy kohtuullisen hyvin Jenkeistä (esim. eBayn kautta), ja kannattaa tännekkin laittaa ostoilmoitus. Ahdettuun koneeseen ehdottomasti takomännät, esim. Wisecot. Kytkimeksi 225mm malli 6-pyttyisestä L:stä (225mm halkaisija, vaatii muokatun vauhtipyörän) tai eBaysta esim. Exedyn sintteri.

Tattis. Tarvii ruveta katteleen jos talven aikana sais koneen nippuun. Pystyykö ton huimapyörän modaamaan 4 pyttysen pyörästä siis? Ja ton 6 pyttysen levyssä sama spoori kuin 4 pyttysessä?

Jylppy

No mulla on itellä tommonen 225mm kytkin omassa L18:ssa, mutta vauhtipyörä on teräsmalli. En osaa sanoa, saako nelipyttysen pyörästä modattua oikeanlaisen, viisaammat tietänee.

Niin, ja kutosen vauhtipyörä ei sovi L18:aan, kun se kiinnittyy kampuraan kuudella pultilla, ja nelipyttysessä viidellä.
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

slapper

LainaaNo mulla on itellä tommonen 225mm kytkin omassa L18:ssa, mutta vauhtipyörä on teräsmalli. En osaa sanoa, saako nelipyttysen pyörästä modattua oikeanlaisen, viisaammat tietänee.

Niin, ja kutosen vauhtipyörä ei sovi L18:aan, kun se kiinnittyy kampuraan kuudella pultilla, ja nelipyttysessä viidellä.

Niin siis meinasin että onko 4 ja 6 pyttysen kytkinlevyssä sama spoori että käy vaihdelaatikon akselille?

Jylppy

No jos mulla on tommonen 225mm kytkin omassa L18:ssa, niin täytyyhän sen silloin käydä.. ;)
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

slapper

LainaaNo jos mulla on tommonen 225mm kytkin omassa L18:ssa, niin täytyyhän sen silloin käydä.. ;)[/quote

No sit joo jos orggis laatikko. Varmistin vaan :)

Jylppy

Orkkisloota joo, joskin 5-vaihteinen dogleg -malli. Mutta on niissä kytkinakseleissa samat boorit.
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75