Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Simons 2" pyöreä takapönttö

Aloittaja allu96, toukokuu 24, 2009, 15:54:51

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

allu96

Terve!

Olisin ostamassa Almeraani simonssin 2" pyöreää vaimenninta mitat 80mm x 400mm takavaimentimeksi. Onko kellään kokemusta mimmoset murinat kyseisellä pöntöllä tulee?? Jos jollakin on vaikka lähettää ääninäytettä niin olisi hyvä homma.

Kiitos jo etukäteen!!

mikan

Jos pöntön halkaisija on 80mm, niin vaimennusteho ei varmaan ole kovin kummoinen. Vaimennuksen kannalta on tärkeää, että pöntön jälkeen olisi vielä jonkin matkaa pakoputkea.

t. Mika
Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita

M i g i

LainaaJos pöntön halkaisija on 80mm, niin vaimennusteho ei varmaan ole kovin kummoinen. Vaimennuksen kannalta on tärkeää, että pöntön jälkeen olisi vielä jonkin matkaa pakoputkea.

t. Mika
Samaa mietin.. mä laittasin kyllä sen marteliuksen almeraan tarkoitetun pöntön.. siinä mun mielstä ihan asia saundi ja noi simonssit on aina vähän ollu sellasia "piereviä"

Edit: mittojen puolesta tämä..

ei ole tarkoitettu päätevaimentimeksi ääni aivan törkeä ja lain salliman ulkopuolella päätevaimentimena/autossa ei kuule ajatuksiaan..

mikan

Migi, erittäin hyvin sanottu.  :)

Mulla oli joskus veekutonen, jossa oli keskellä tuollaiset ja sitten takana vielä toinen pari. Kyllä jytisi! En voi suositella kenellekään.

t. Mika
Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita

M i g i

LainaaMigi, erittäin hyvin sanottu.  :)

Mulla oli joskus veekutonen, jossa oli keskellä tuollaiset ja sitten takana vielä toinen pari. Kyllä jytisi! En voi suositella kenellekään.

t. Mika
Oho ollaan joskus samaakin mieltä ;D
oikeestihan tuon asennuksessa yleisintapa on juurikin ekana vaimentimena (mulla juurikin tuo finnissä ekana ja samikar:lla myös)

en todellakaan suosittele laittamaan päätevaimentimeksi, efekti lähes sama kuin suoralla putkella.. mut kokeile jos et usko.. leimaa et saa ainakaan ::)