Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Apua! nissan kingcab

Aloittaja saletti, toukokuu 17, 2009, 17:51:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

saletti

Elikkäs olin tos ajelemas taas vaihteeksi nissan kingcabillä normaalisti 5:llä vaihteella ja yhtäkkiä vaihde meni pois päältä mikähän mahtaa olla vikana ? ei mennyt muuta kuin 4:s vaihde päälle.

Lerssinen

#1
Vaihdelaatikosta sivuakseli poikki, veikkaisin  ::)

Lainaan havainnollistavia kuvia muualta

Tuon


Pitäis olla tuossa


Ja tuommoisiakin ylläreitä voi tulla kun lootan purkaa
-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"

saletti

mitään mahdollisuutta että vika olisi muualla? ajattelin jos vaihteen siirtäjä olisi irronnut palloniveleltä.

Lerssinen

No jos pelkkä nelonen (suora vaihde) toimii niin 99,99% mahdollisesti vika EI ole muualla  :P
-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"

saletti

No olisiko tuo helppo korjata vai ostaako suoraan uuden laatikon? ja paljoko ois hinta siihen sitten ?

Lerssinen

#5
uusia ei tieten oikeen saa, käytetyt kivenalla, laakereita saa uusia  :P

Voithan tietty tarkistaa sen vaihdevivun jos kovin sitä epäilet, muistaaksenu saa hytistäpäin purkamalla näkyviin jo..

Purkaamoilta ostettu "ajosta otettu" toimivana myyty laatikko kun on melkoinen arvoitus, valitettavasti  :-X

Kyselyä purkaamoille vain aktiivisesti, toivottavasti löytyy..

Nimimerkillä : joitan nissanin laatikoita hommaillut
-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"

saletti

eikait tässä muu auta ku purkaa laatikko :(