Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Nissan Sunny Y10 ja ongelma stereoiden kanssa

Aloittaja Mauri-Setä, toukokuu 16, 2009, 09:36:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mauri-Setä

Tervehdys taas!

Tuossa puolisen vuotta sitten kyselin Sunny Y10:n mittarivaloista ( http://www.ncf.fi/forum/YaBB.cgi?num=1228666329/0#0 ) ja vaihdoinkin ne "onnistuneesti"...  ;)


Yritin asentaa stereoita ja mitä ihmettä... Virtaa ei tule...?  :-?


Sulakerasiassa steroiden sulake on ehjä. Yleismittarini hiukan temppuilee mutta en saanut mitattua mitään virtaa stereoiden johdoista. Mietin vain, että tapahtuikohan silloin jotain kun alkuperäiset stereot irroitettiin tai siinä vaiheessa kun otin keskikonsolin irti vaihtaakseni hätävilkun yms kytkimien valot.

Onko autossa joku muu sulake, joka vaikuttaa stereoihin? Vai onko keskikonsolissa vielä syvemmällä jotain liittimiä mitkä olisivat saattaneet lähtä irti ja eivät näy tuosta stereoiden aukosta...



Pieni mutta kiusallinen vika... Olisi kiva saada musiikkia elämään...!  :)


JacquelineVioletta

#1
Sama homma niinkuin kaikilla. Käytitkö sitä alkuperäistä streoiden maajohtoa. Se ei oikeastaan ole oikea maajohto kun se jotenki maadottaa myös mittarivaloja. Vedä suosiolla sterkoille oma maajohto niin pitäis rueta toimimaan. Monta topiccia on tästäkin asiasta :)
P12 Primera 1.6 Visia Traveller '05, J30 Maxima VG30E AT '91, LE10 100A 1.2 '76, KPLE10 120A Coupé '73, WD21 VG30 Pathfinder

Mauri-Setä


Tero-75

Mihin tahansa runkoon, esim jonkun kiinnitysruuvin alle.
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76