Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Primera P12 lasin nosto mekanismi

Aloittaja rynkky, toukokuu 13, 2009, 22:54:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rynkky

Elikkäs eräänä kauniina päivänä ikkunaa avatessani kuului paukahdus ja lasi jäi paikoilleen. Onkos jollain kokemusta kyseisestä viasta/vaivasta?

Lousku

Ei oo kokemuksia, mutta Nissan liikkeen asentaja kertoi
että näissä on ollut todella paljon ongelmia. Kuulemma jotkuut
nastat ovat menneet?

Iten pitäs tarkastaa tilanne omasta, välillä vähän reistaa / jumittaa

rynkky

Jeps! Otin mekanismin auki eilen ja vika löytyi! osat jotka kulkevat kiskossa (muovia) ja joihin lasi tulee lasi kiinni olivat rikki eli juuri sellaiset "nastat"! Olisiko jollain tietoa saako noita ostaa vai täytyykö ostaa koko mekanismi ? (hinta 300euroa) :o

Lousku

Ei ainakaa tost Nissanin ohjelmistosta löydy.
En muista millä ne on noita korjannu, sano vaan
mulle et kannattaa rasvaa ennen kun menee rikki :D

rynkky

Juu se rasvaus taatusti pidentää käyttöaikaa! Kumpa tuon olis itsekkin tiennyt  :)

Rahu

Jeps koko nostin ei sen hinta oo enää kolmea sataa (aivan) jotain 230e.
Sen rikkoo se kun ikkunasta pääsee kiinnike irti, ne kannattaa liimata hyvin jollain vaik araldiitillä...
perillepääsy ei ole tarkoitus vaan matkanteko.MB E -10,Nissan Skyline GTST ja GTR -92, Datsun 610 180B HT -74, Datsun Laurel -86(c31),Opel Kadett coupe -76, Silvia 1,8turbo-84,200sx s13 ja 350Z -04,

rynkky

Kyllänäin on että oli toinen lasin kiinnike irronnut liimauksesta! Saakos tuota mekanismia tarvikeosana ja jos saa olisiko jotain linkkiä! Soitin Nissan huoltoon Perjantaina ja kysyin hintaa niin nämä sanoivat että hinta on 300eeroa ja rapiat päälle :D