Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

N13 maskin irroitus

Aloittaja Hemmotus, toukokuu 14, 2009, 00:22:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hemmotus

Miten kuuluu oikeaoppisesti irroittaa N13 Sunnystä maski, kun sen läpi törrää lampunpesijät?
Vissiin ne pesureitten moottorit ois tarkotus lähteä niistä ruosteisista ruuveista, vaan kun ovat tiukassa... Onko muualla ruuveja jos sais isompana palana ja purettua pöydällä loput?

Flame

Ei ole käsittääkseni tarkoitettu otettavaksi pois ilman, että ne pyyhkimet on irti. Itsellä meni toinen akseleista heti alkuunsa poikki, jonkavuoks multa lähti koko pesurit mäjelle. Täällä etelässä noilla niin merkitystä oikeen ollutkaan varsinkaan kun en paljon motareita aja missä se suolavelli likaa lamput hetkessä.

Itse maski lähtee helpoiten irti käyttäen 90-asteen talttapääruuvaria, jolla kiinnikeklipsut saa näppärästi paineltua irti.
Vw Touran -08, Seat Toledo -04, Sunny n13 hb 1.6 -88

Hemmotus

Jospa katkoisi dremelillä varret ja sen jälkeen moottoreitten kiinnitysruuvit...