Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Almera N15 styling takavalot

Aloittaja makinen85, helmikuu 12, 2009, 10:30:10

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

makinen85

Mistähän löytys tohon mun N15 Almeraan hienommat takavalot. Itse en ole löytänyt mistään. Jos joku tietää missä niitä olis niin laittakaa linkkiä.

Rottis

Ite etin kans melkosella urakalla niitä joskus, tulokseksi tuli ettei ole.

Melkosen komiat niistä kyllä saa kun jaksaa muovikiillotusaineella tai todella hienolla hiomatahnalla hinkata, saa sen verran upean ilmeen ettei uskoisi samoiksi lampuiksi jos aikaisemmin oli kuluneet/naarmuiset ;)

ILVES-Joe

Eikös niitä on alkuperäisenä kahta mallia joista valita, uudemman malliset saa muuttumaan paljon pienellä maalaamisella, ja kun silmä tottuu niin maalaa eri värillä  :D
Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

Rottis

Joo - faceliftissä vaihtui vuonna 1998 muistaakseni myös takavalot, omassa tosiaan nuo uudemmat!

ILVES-Joe

Nuo uudemmat valot lyö ulkonäössä laudalta kaikki ns. "lexus" valot jotka näyttää siltä kuin joku olisi itse kyhännyt tarvikevaloja pellinpalaan ja maalannut sen kromispräyllä...

Muuttaa paljon Almeran ulkonäköä jos maalaa ne tasaiset osat auton värillä tai laittaa siihen kromiteipin (jos haluaa bling-blingiä)
Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

Rottis

"Tasaisilla osilla" tarkoittanet noita mustia reunuksia, jotka lyhdyissä on?

Kromiteipistä en tiedä, mutta auton väriin maalaaminen on ihan jees.

ILVES-Joe

Jep, niitä reunoja, vaimon kuparinvärisessä Almerassa ne reunat ovat tumman ruskeat.
Kromiteippi voisi toimia jossain hopeanvärisessa tai mustassa autossa (itse en kylläkään sitä käyttäisi)
Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/