Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

nissan micran p10 joutokäynnissä häikkää

Aloittaja jhallis1, huhtikuu 10, 2009, 14:50:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jhallis1

Joup. Elikkäs mun micra on p10 -92 1.2 katti jossa on sellaista vaivaa tullu ilmi et joutokäyntiä ei jaksa käydä mut vasta n.1500 käypi ja kylmänä sama homma.Maantie ajossa kulkee hyvin. Tästä on aijemmi palannut kannentiiviste jonka jälkeen on tullut moisia ongelmia.Tähän olen vaihtannut aluksi toisen kaasuttimen,tulpat,johdot,pyöriän,virranjakajankannen,puolan,lamda-anturun.Lisäksi olen vaihtannut/tarkistannut alipaineletkuja.kokeillut sähköstä pensapumppua tuloksetta.Tyjäkäyntisolenoidia olen runkannu/vaihtanu ja virrankulkua olen koitellut. Voiskohan olla katissa/putkessa tukos ? Minkälaisena vikana se ilmenee??  :o Kiitoksia etukäteen !!

Alppu

Tuskin röörit on tukossa jos hyvin ottaa jenkaa?

Mites polttoaineensuodatin, onko joskus vaihdettu?

Voiko jakopää/sytytys olla pielessä jos kansiremontin jälkeen on ilmennyt?

Ihan arvailuja vaan...
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

jhallis1

Juu pitääpä tarkistaa.pensasuodin on kyllä vaihdettu hiljattain mut mites jakopään nokka-akselin ajotusmerkki ? alapää on kyllä selvillä. Eiks se jos on jako yhden pykälän pielessä niin käynti ole aika huonoa? et lähtee käyntiin aikahuonosti jos ollenkaan. :-/

M i g i

mikä helvtin P10 micra?? P10 on primeran koritypo

Uusi Nissanisti

Alppu

LainaaYmpätty Pimperan kone?  :D

Pimpera pimpera pimpera...  ::)
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

jhallis1

Noh oiskostää K10 !!  Ollaanpas sitä tarkkoja? ;D ;D ;D

Alppu

LainaaNoh oiskostää K10 !!  Ollaanpas sitä tarkkoja? ;D ;D ;D

Pitäähän sitä keskittyä oleelliseen..  :D :D

M i g i

LainaaNoh oiskostää K10 !!  Ollaanpas sitä tarkkoja? ;D ;D ;D
Noh meneppä ostamaan kilo tasapää ruuveja rautakaupasta mut sano tiskillä että kilo nauloja ja kerro kuin kävi :) saitko ruuveja vai nauloja??

Ihan jos tolla meet osiakin ostamaan varaosa liikkeestä niin et saa mitään koska tuollaista P10 mircaa ei ole ::) Ja hämmentäähän tuo sellaista kuka ei tiedä..

M i g i

LainaaYmpätty Pimperan kone?  :D
Eikä sitäpaitsi primeraa ole 1200cc moottorilla ::)

jhallis1

Juu eipä tuu asialliseen kysymykseen asiallista vstausta,pelkkää keljuilua vaan ja eikä auta vaikka korjaa pienen kirjain virheen.
Et sellaisia asiantuntevia nisunestija ? :'(

M i g i

LainaaJuu eipä tuu asialliseen kysymykseen asiallista vstausta,pelkkää keljuilua vaan ja eikä auta vaikka korjaa pienen kirjain virheen.
Et sellaisia asiantuntevia nisunestija ? :'(
Ei pidä hermoja menettää.. mulla on tossa lancerissa samalainen vika paitsi se ei myöskään jaksa kulkea, enkä ole siihen vikaa vielä keksiny.. lähes kaikki vaihdettu, jakaja tulpat, jne eikä mikään auta..

Kokeile ekasta liitoksesta putki auki jos epäilet että tukos, kokeilemalla se selviää.. itse ainakin olen huono kuvailemaan mitä milloinenkin vika tekee ja kuin sen voi havaita..  vähän vaikuttais toisaalta että sytkä ei oleihan holdingissa eli kohdallaan.. monia tekijöitä..

Uusi Nissanisti

Lainaa
Eikä sitäpaitsi primeraa ole 1200cc moottorilla ::)
Oletko aivan varma?  :D
Mikra 1,2 kuitenkin on, mutta jos kone vaihdetaan, niin mitä lukee "persuuksissa"?  ;)

jhallis1

Noh selvispä tämäkin vika, elikkä imusarjan tiivisteestä puuttui  iso pala jonka löysin ansiokkaan hyvänhajusen  :-*WD avulla :D