Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

N14 Sunny:n koneen vaihto?

Aloittaja Kingslayer, huhtikuu 17, 2009, 00:21:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kingslayer

Eli saniin 1.6 sähkökaasarin tilalle pitäis vaihtaa Primeran 1.6 MPI ruiskukone.. Onko miten hirvee projekti ruveta vaihtamaan?? mitenkä sähköjen laita?? ulkonäöltään koneet ihan saman näköisiä..