Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

B11-Sunny tonttiin - miten?

Aloittaja JnZm, maaliskuu 30, 2009, 17:05:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

JnZm

Nyt kun oikein innostuin tuon vanhan rakkaani ehostamisesta, niin miten onnistuu '84 Sunnyn madallus, vieläpä laillisesti? Minkäännäköisiä valmiita ratkaisuja ei ole näkynyt, ja olen sen verran kokematon näiden kanssa ettei ole mieleen tullut mitään vaihtoehtoratkaisua.

take

Madallussarjoja katsellessa kannattaa huomioida että myös N12 cherryn madallussarja käy suoraan. Halvin tapa on tietty katkoa jouset ja lyhentää iskarin männänvarsi. Eipä oikein muita tapoja madallukseen tule nyt mieleen. Sinänsä yhtä laillisia kumpikin tapa on, että nämä on niin vanhoja ettei jousilta vaadita mitään turhaa TUV lappua jostain vaatimuksenmukaisuudesta. Tällöin jouset saa jopa katkaista, mutta se ei kyllä ole suositeltavaa. Ne alkuperäiset jouset on niin kuraa että hirvittää ajatus jos ne vielä lyhentäisi.