Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

micran k10 käynti onkelma

Aloittaja jhallis1, maaliskuu 22, 2009, 15:16:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jhallis1

Moro ! Elikkäs on sellainen käyntionkelmma,ajessa kone pätskää ja sutskaa eikä kulku oikein maita. Olen vaihtanut toisen kaasuttimen,tulpat/johdot,pyörijän,kannen,jakajan,ja nyt lopuksi vaihdoin lampda-anturin.Käynti tämänjälkeen vähän parani jää jopa tyhjäkäynille käymään.Mut ei pätskäminen kadonnut kaasuttaessa.Olen vaihdellut/tarkisellut alipainelettkuja nämä pitäisi olla kunnossa.. ET MIKÄ PER... TÄTÄ VAIVAA >:( >:(

Alppu

Katti/vaimennin tukossa?
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Ekomies

Mites bensan saanti? Pumppu ja suodatin missä kunnossa?  :-?
Nissan Maxima QX 3.0 2004

jhallis1

Juu.. saattaisiko vika johtaa pakoputken puolelle? Tästä nimittäin paloi kansipahvi parikuukautta sitten ja korjauksen jälkeen tuli tämmöiset oireet :o Niin nisu on -92 1.2l 180tkm ajettu.
Pensaa se saa ei se oo sen puutteessa.Katsoin tulpat tosta. 1 ja 4 tulpat viti valkoset ja 2 ja 3 tulpat  mustankosteta ???

pasi77

jhallis1

Eipä oo tullu kokeiltua, on ollu kovasti mielessä. pitää kokiella jos ei muu auta.

pasi77

suosittelen kokeilemaan monesti ne ihmeelliset käyntihäisriöt johtuu tiensää päässä olevasta puolasta ...

zubbari

Kurkaas pyörijän kunto ?
Itse vaihdoin viime kesänä omaan kulkiseeni uuden kannen ja pyörijän ja nyt oli jo sitten polttanut noi uude osat. Osien palamisen oli aiheuttanut liian jäykkä hiilen jousi virran jakajan kannessa.

Ja yksi hyvä syllinen on vuotava alipaine letku tai rikkinäin ali paine kello.

jhallis1

LainaaKurkaas pyörijän kunto ?
Itse vaihdoin viime kesänä omaan kulkiseeni uuden kannen ja pyörijän ja nyt oli jo sitten polttanut noi uude osat. Osien palamisen oli aiheuttanut liian jäykkä hiilen jousi virran jakajan kannessa.

Juu mulla on jo toiset hilavitkuttimet menossa. Huomasi tossa ensimmäisiä tarkastaeassa et virranjakajankannessa on hiushalkema jonka ostin motonetistä.