Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

P10 katkaisijoiden polttimot?

Aloittaja JJM, joulukuu 30, 2008, 16:34:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

JJM

Eli mistähän muualta kuin nissan-tiskiltä saisi noita pieniä 3mm halkaisijaltaan olevia lasikantoja joissa on omalaatuinen kanta? P10 primeran keskikonsolin katkaisijoihin pitäisi noita uusia.

Varaosaliikkeet myy 4mm halkaisijalla olevaa mersun polttimoa, josta saa polttimon irti lankoineen ja esim. toyotan kantoihin käy nuo suoraan. 3mm oli sitten ei-oota.

Kahdessa katkaisijassa oli sitten erikoinen kumikanta, niihinkin voisi tehdä noista muovikantaisista mikäli löytyisi.

Ja lisäksi kysymys että pitäisikö tupakansytyttimessä + penkilämmittimien katkaisijoissa palaa valo? Entä minkälainen polttimo on etusumuvalojen + mittariston kirkkauden säädön namikoissa?

cedricfan

http://www.ncf.fi/forum/YaBB.cgi?num=1228666329

Suurin osa kysymyksistä on vastattu kun luet ensin tämän.
Ja myös 90-luvun Toyotassa on noita satiaisen kokoisia.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

Datsuuna

Me on töissä rakenneltu niitä itse. 3mm 14V "viiksilamppuja" saa
esim. Elfasta tai Partcosta.  Se värikumi on joskus palanut kiinni
lamppuun ja ei irtoa ehjänä. Jos saat sen ehjänä irti asennus sujuu
helpoiten, kun kastat lampun vaikka sylkeen ja "vedät kumin päälle".
Lampun lanka on pujotettava tiukasti kantaan. Luotettavamman
toiminnan takaa kylläkin suora juottaminen piirilevyyn ilman kantaa.
RTV-asentaja ja Datsun/Nissan mies  80-luvulta asti

cedricfan

LainaaLuotettavamman toiminnan takaa kylläkin suora juottaminen piirilevyyn ilman kantaa.
Seuraava vaihtaja voi kylläkin tykätä melkoisen kyttyrää moisesta...
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

kgm211

Itse rakentelin ´viiksilampuista´, jotka ostin bebekista.
Tuote 9400 ja 9409 (laita haku) .Se vanha lamppu irti ja uusi tilalle juottamalla. Kuva : http://www.bebek.fi/kauppa/tuotekuvat_uudet/4224864039d76dea22b9053ff740486e.jpg
Pitäisikö keskikonsolissa olla jotain valoja ? Entäpä pesurin-katkaisimessa ja ikkunan avausnapeissa ?