Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Primera -02 1.8 Traveller ja lämppärin vastus

Aloittaja Miguelito, joulukuu 05, 2008, 14:27:19

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Miguelito

Hep! Sopivasti näin pakkasen iskiessä päälle sanoi lämppärin vastus itsensä irti eli puhallin/tuuletin ei toimi ollenkaan. Löytyykö keltään tietoa, mistä vastus löytyy ja voiko sitä itse korjata? Vanhoissa malleissa taisi olla hanskalokeron takana ja korjaus onnistui pelkällä tinalla...

kurttu

Siinähän on nopeuksia tosi monta, joten epäilisin sen olevan jonkinlainen elektroninen säätö. Voin olla väärässäkin.

Alppu

LainaaHep! Sopivasti näin pakkasen iskiessä päälle sanoi lämppärin vastus itsensä irti eli puhallin/tuuletin ei toimi ollenkaan. Löytyykö keltään tietoa, mistä vastus löytyy ja voiko sitä itse korjata? Vanhoissa malleissa taisi olla hanskalokeron takana ja korjaus onnistui pelkällä tinalla...

Vosiko vika olla jossain muuallakin jos kaikki nopeudet meni kerralla?
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Alppu

LainaaSiinähän on nopeuksia tosi monta, joten epäilisin sen olevan jonkinlainen elektroninen säätö. Voin olla väärässäkin.

Niin, minkähänlainen on näissä uusissa ?
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Miguelito

Noh... käytätin korjaamon sedillä ja laskua tuli 117 euroa (kiitos ja kumarrus). Eli lämppärin vastus oli mennyt ja uusi oli 55 euroa + työt. Eikö tuota pysty tosiaan itse vaihtamaan? Löysin muuten Primera P12:sta service manualin sähköisessä muodossa, josta olisi varmasti monelle hyötyä.

Alppu

LainaaHep! Sopivasti näin pakkasen iskiessä päälle sanoi lämppärin vastus itsensä irti eli puhallin/tuuletin ei toimi ollenkaan. Löytyykö keltään tietoa, mistä vastus löytyy ja voiko sitä itse korjata? Vanhoissa malleissa taisi olla hanskalokeron takana ja korjaus onnistui pelkällä tinalla...

Et sitten katsonut sinne lokeron taakse?  ::)