Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

ilmastointi vaiko eikö?

Aloittaja hiisipeikko, marraskuu 16, 2008, 10:59:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

hiisipeikko

huomenia kaikille! mites ku mulla on tuollanen -91 primera p10 ja ihmettelin ku lähtee huurut ikkunoist pois niin perskutin helposti edellisee primeraa verrattuna ja sitte öljyjä kateltii koneesta niin huomasin että siellä menee jotain outoja letkuja n.15-20 mm halkasijalta ja ne on ihan samanlaisia ku ilmastointi laitteissa mut kompressoria en oo vielä siellä nähny mutta siellä on osia jotka vaikuttais siihen päin että siinä ois ilmastointi mut sisällä ei ole missään ac nappia ja olen nähnyt samanikäisen primun missä sellainen nappi on kun on ollut ilmastointi eli oisko mahdollista että se ois kytketty lämmitys laitteeseen tai siihe mistä säädetään puhallus ja teho ja että tuleeko lämmintä vai kylmää ilmaa ja siellä kone huoneessa on jotain ylimääräsiä hihna pyöriä ja yks hihna jota en edellisessä primussa ole nähnyt että jos sieltä yks hihnapyörä menis sille kompressorille? vastatkaa jos tiiätte jotain jos tuost mun selostuksesta saa selvän :D

Pena100A

Primeran oma ilmastointi laitettin päälle ac-katkaisijasta . Eka Primerat tuli Suomeen liian heikkotehoisella lämmityslaitteella , jota parannettiin ja sen jälkeen lämpöä riitti hyvin . Todennäköisesti nykyisessä Primerassasi on tämä tehokkaampi lämmityslaite , jolloin huurteetkin lähtee paljon nopeammin .
Datsun 100 A -76 , Nissan Note -08

Cedricisti

Ettei nyt vaan ois kuitenki kyseessä ohjaustehostimen pumppu letkuineen?

Onko syylärin edessä lauhdutin?

hiisipeikko

Tiiä häntä.. eipä oo niin justiinsa :D ja edellisessä oli kyllä myös ohjaus tehostin eikä siellä niitä letkuja mennyt :)

Janne80

se on ohjaustehostimen putki mikä kiertää syylärin edestä
;D
Toyota corolla stw -06 & Micra super s - 91

hiisipeikko

ei se letku/putki syylärin edessä kierrä sori vaa :P