Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Bluebirdin kulutus.

Aloittaja Bluebird87, toukokuu 08, 2008, 18:57:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Bluebird87

Kertokaahan viisaamat, kuinka paljon teillä vie 2.0litranen kaasutin koneinen Bluebird satasella? Onko noin 10L/100km normaalia...niin ja se kulutushan tietenkin riippuu ajotavasta :D

BB-mies

1,5-2 litraa imee liikaa. Jääköhän automaattiryyppy osittain päälle? Jos kaasari on vaihdettu Japaniaan tuontimoottorista ja saaste/ polttoaineenkierrätyslaitteita raksittu pois, kuluttaa myöskin kympin lukemia.

Onhan polttoaineen täyttöputkisto ehjä?? Usein niissä ohuissa putkissa on vuotoa, joka lisää kulutusta, mutta ei välttämättä tiputa maahan asti lätäköksi..
312 / 320 / T11/ K11/ P12

JaniHaa

Mulla vei farmari luupää matka-ajossa 6,2-6,5 ja nurkissa pyöriessä 7,5-8 joten hieman tuo 10 on yläkanttiin kyllä. Sedanilla en koskaan ajanut kuin nurkissa ja kulutus oli 8 tuntumassa...

[Max]

mulla ois myytävänä turbo luupää, vie sen 6-7litraa rauhallisessa ajossa.

Matti P / 0408651214

Wolfman

Kun meillä vielä oli farmari Bluebird, niin matka ajossa vei 6,5-7 litraa satasella ja kaupunkiajossa ton 7,5-8 litraa.
Kannattas katsoa säädöt kohdalleen, niin kulutus voisi laskea.

pikkutyttö

LainaaKertokaahan viisaamat, kuinka paljon teillä vie 2.0litranen kaasutin koneinen Bluebird satasella? Onko noin 10L/100km normaalia...niin ja se kulutushan tietenkin riippuu ajotavasta :D

:)Mulla on myös 2.0 LX, kaksikurkkuinen kaasari ...vie kaupungissa sen kympin ihan kevyesti. Maantiellä taasen pääsee tonne 7 litraan/100km. Toisen kurkun jos aukaisee, niin silloin hörppää reilusti. ::)
Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)